Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Mijn vriend zoekt een nieuwe videokaart en nieuw RAM geheugen. Zijn videokaart is namelijk overleden. Hij heeft nu ook maar 4GB RAM. Dit was naar mijn kijk op het zaakje een beetje weinig en zei tegen hem dat hij beter 8GB kon pakken als hij een upgrade zou gaan doen.
Wat is je budget?
Mijn vriend is geen computer expert en heeft dus geen idee wat hij eraan zal moeten uitgeven. Hij staat open voor suggesties!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nein
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: i5-3470
Mobo: ASRock b75 pro3-m
PSU: be quiet! Pure Power L7 630W
Ik zoek eigenlijk een goede combo voor een videokaart met een i5-3470. En natuurlijk de 8GB RAM die erbij komt. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Als jullie nog meer informatie nodig hebben, vraag maar raak.
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Mijn vriend zoekt een nieuwe videokaart en nieuw RAM geheugen. Zijn videokaart is namelijk overleden. Hij heeft nu ook maar 4GB RAM. Dit was naar mijn kijk op het zaakje een beetje weinig en zei tegen hem dat hij beter 8GB kon pakken als hij een upgrade zou gaan doen.
Wat is je budget?
Mijn vriend is geen computer expert en heeft dus geen idee wat hij eraan zal moeten uitgeven. Hij staat open voor suggesties!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nein
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: i5-3470
Mobo: ASRock b75 pro3-m
PSU: be quiet! Pure Power L7 630W
Ik zoek eigenlijk een goede combo voor een videokaart met een i5-3470. En natuurlijk de 8GB RAM die erbij komt. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Als jullie nog meer informatie nodig hebben, vraag maar raak.
Alvast bedankt!
dit lijkt mij single channel?