Nieuwe muis 20/30 euro.

Pagina: 1
Acties:

• Thomascr9695
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-04-2022

Thomascr9695

Vape nation Vʌ

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een nieuwe muis voor shooter games.

Wat is je budget?
Ik zat te denken aan 20/30 euro maar dat mag wel een klein beetje meer worden als ik een groot verschil ga zien.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het gebruiken in het volgende systeem:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 183,95€ 183,95
1ASRock H81M-HDS€ 48,95€ 48,95
1Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X€ 394,92€ 394,92
1WD Blue SATA 3 Gb/s, 500GB€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 34,95€ 34,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 46,95€ 46,95
1Corsair Builder CX750 Bronze€ 89,50€ 89,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 799,22

Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe muis voor gaming/internetten. Mijn oude muis word nu een beetje oud en ligt ook al niet perfect in de hand. Kent iemand nog een goedkope muis voor gaming? :)

i5 4460 - 1060, COFFEE LAKE, HERE I COME

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-02 17:00
Aangezien een muis heel erg persoonlijk is zou ik aanraden om eens bij een PC winkel of Mediamarkt binnen te lopen en te proberen. En anders kun je altijd nog terecht in de pricewatch :)

Wel is ~€30 aan de lage kant voor een goede gamingmuis verwacht ik, maar ik ben dan ook al tijden een groot fan van trackballs ;)

• Thomascr9695

Thomascr9695

Vape nation Vʌ

Topicstarter
Xudonax schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 15:11:
Aangezien een muis heel erg persoonlijk is zou ik aanraden om eens bij een PC winkel of Mediamarkt binnen te lopen en te proberen. En anders kun je altijd nog terecht in de pricewatch :)

Wel is ~€30 aan de lage kant voor een goede gamingmuis verwacht ik, maar ik ben dan ook al tijden een groot fan van trackballs ;)
Ik zat eerder te denken aan zoiets als dit:
pricewatch: Sharkoon FireGlider
Lijkt me toch een redelijke muis voor de prijs?

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-02 22:02

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Ben je op zoek naar een draadloze of bedrade muis? Extra knoppen of gewoon een simpele muis.

In die prijsklasse vind ikzelf de muizen van gigabyte ghost erg goed.

• Thomascr9695

Thomascr9695

Vape nation Vʌ

Topicstarter
zekerpixels schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 16:00:
Ben je op zoek naar een draadloze of bedrade muis? Extra knoppen of gewoon een simpele muis.

In die prijsklasse vind ikzelf de muizen van gigabyte ghost erg goed.
Bedrade muis en graag wat extra knoppen zoals een DPI switch. :)

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

FireGlider is één van de betere instappers, als je niet boven de 30 euro kan gaan een uitstekende keuze. Wel een flink grote muis overigens, vult een stevige hand.

Iets boven je budget, maar wel met een duidelijk betere sensor, is de pricewatch: CM Storm Alcor

Hou er wel rekening mee dat een optical sensor zich meer op zijn gemak voelt op een muismat. Mocht je er al één hebben prima, maar anders mag je er toch weer een tientje bij rekenen. De sensor is echt een stuk scherper en zeker voor shooters zal je het verschil goed voelen. Als je budget kan vinden is dit gewoon een paar klasses beter wat prestaties betreft, die doen praktisch niet onder voor de beste/duurste game muizen.

Alcor is iets meer gemiddeld afgemeten, gebaseerd op de oude Microsoft Intellimouse vorm, in de regel een vrij veilige keuze.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik zou zeker een 10tje meer betalen en de Alcor halen ipv de Fireglider. Beide uitgeprobeerd, de Fireglider lag bij mij niet lekker in de hand en z'n sensor is niet perfect. De Alcor lag erg fijn bij mij in de hand en heeft een (bijna) perfecte sensor :)
Pagina: 1