windows product key achterhalen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sateeprikker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-12-2021
Na het vastlopen van mijn computer en het daarna uitzetten via de power knop start mijn pc niet meer op. Ik kan windows niet meer in en op dit moment vraagt windows om de installatie cd om windows te repareren. Helaas heb ik deze cd niet. Ik heb windows van een vriend gekregen die nog een code over had, hij heeft de cd ook niet meer en weet ook de code niet. Ik kan nu omdat ik niet meer windows in kom ook niet meer de code opzoeken en daardoor ook niet meer een iso downloaden via de website van windows.

Ik vroeg mij dus af of iemand hier nog een methode weet om de product key te kunnen achterhalen of om aan een windows cd te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Iso downloaden via andere pc?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:09
Harde schijf in andere PC stoppen en produkey draaien, die achterhaalt de code. DVD kan je via torrents etc wel downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sateeprikker
Via mijn laptop (andere computer) krijg ik een foutmelding, zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat het een laptop is die ik heb gekregen via de universiteit. Voor de rest is in dit huis nog een pc met windows 8 en een imac. Dus ik heb niet een andere pc om dit op te doen.

Ook heb ik geen andere pc om mijn harde schijf echt makkelijk in te stoppen. Mijn laptop zou dan volledig open moeten. De andere twee computers zijn een imac en een all in one pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:09
https://www.raymond.cc/bl...ad-or-unbootable-windows/

Hiermee kun je bootable usb maken, waarna je de Keys kan achterhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sateeprikker
Ik heb de software net gedraaid en daarmee de code kunnen achterhalen. Helaas als ik deze dan invul bij de website van windows om de cd te downloaden krijg ik de volgende foutmelding: "The product key you entered appears to be for software that was pre-installed on a device. Please contact the device manufacturer for software recovery options."

Onderhand, via nog wat dingen proberen in de software van lazesoft is het me wel gelukt om weer bij windows te komen. Ik kom nu bij mijn originele foutmelding: "De service group policy client verhindert aanmelden. Toegang geweigerd.' Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen. Ik heb op deze pc geen andere account staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
sateeprikker schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:31:
Ik heb de software net gedraaid en daarmee de code kunnen achterhalen. Helaas als ik deze dan invul bij de website van windows om de cd te downloaden krijg ik de volgende foutmelding: "The product key you entered appears to be for software that was pre-installed on a device. Please contact the device manufacturer for software recovery options."

Onderhand, via nog wat dingen proberen in de software van lazesoft is het me wel gelukt om weer bij windows te komen. Ik kom nu bij mijn originele foutmelding: "De service group policy client verhindert aanmelden. Toegang geweigerd.' Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen. Ik heb op deze pc geen andere account staan.
welke versie van windows?

7? 8? 8.1? 10?

Als het 7 is gewoon *knip* de iso van de juiste windows versie downloaden en branden op CD, kan je daarna gewoon de S/N. invullen en anders idd je OEM (dus waar je PC origineel gemaakt is) contact mee opnemen en bellen...

[ Voor 1% gewijzigd door TheVMaster op 02-08-2015 17:16 ]

Pagina: 1