rooiedakduivel

Pagina: 1
Acties:
  • 846 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-10 20:00
Beste modjes. Ik heb eerder zonder problemen zaken gedaan met Rowan. Laatst heb ik zijn playstation overgenomen. Hier zou een bon bij zitten. Deze ontbreekt en helaas geeft Rowan geen gehoor meer. Nu omdat ik eerder succesvol zaken gedaan heb met Rowan vermoed ik geen opzet en denk ik dat Rowan sinds vorige week niet omline is geweest. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je weet dat het de vakantieperiode is?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

...en dat wij om privacyredenen niet gaan vertellen wanneer iemand anders voor het laatst online was?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ja ik weet dat het de vakantie periode is en daarom juist. Ik zou het vervelend vinden overhaast een negatieve ref te plaatsen. Maar hier kom ik dus niet verder. Ik wacht het nog wel langer af dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 21:16
Laatst online: 29-07 16:57

[ Voor 39% gewijzigd door SmiGueL op 02-08-2015 14:12 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 15:08
NMe schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:04:
...en dat wij om privacyredenen niet gaan vertellen wanneer iemand anders voor het laatst online was?
Je kunt toch gewoon bij iedereen kijken wanneer die voor het laatst online was? Hoezo privacyredenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

mobby1971 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:52:
[...]

Je kunt toch gewoon bij iedereen kijken wanneer die voor het laatst online was? Hoezo privacyredenen?
Dat is een optie die je aan kunt vinken bij je foruminstellingen. Als mensen het uit hebben staan is dat toch reden genoeg om dat dan niet zomaar rond te gaan bazuinen?

[ Voor 14% gewijzigd door MB113 op 02-08-2015 17:57 ]

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 15:08
Waarschijnlijk dan een opt out dan? Nog niet meegemaakt dat het niet aan staat. Los daarvan is de privacykaart hier boven opmerkelijk.
MB113 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:55:
[...]

Dat is een optie die je aan kunt vinken bij je foruminstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Bovendien was het gewoon een vriendelijke geste. Ik vermoed geen kwade bedoeling. Maar toch zou het fijn zijn om de missende bon bij een apparaat nog te krijgen zoals omschreven in de ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Goed gekeken dat hij nergens tussen of in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MB113 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:55:
[...]

Dat is een optie die je aan kunt vinken bij je foruminstellingen. Als mensen het uit hebben staan is dat toch reden genoeg om dat dan niet zomaar rond te gaan bazuinen?
^^ dat inderdaad. Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is die weergave inbegrepen bij deze setting:

Privacysettings

Als het zichtbaar is op het profiel kun je dus zelf kijken. Zo niet, dan gaan we ook niks doorspelen. Dat is wat mij betreft in elk geval een vertrouwensbreuk. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beetje voorbarig om nu al meteen moord en brand te gillen. Zoals je ondertussen ziet was hij vorige week nog online. Stuur een mail, DM en wacht even af. Mocht er echt geen reactie komen, dan kan je altijd nog verdere stappen ondernemen.
Aangezien het geen nut heeft te verder te discussieren over of iemand online is of niet gaat dit topic dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.