Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:18
Ik ben van plan mijn mooie pc te verkopen en van het geld een AIO te kopen, daar dit in mijn nieuwe huisje toch wel erg veel ruimte scheelt.

Ik ben er nog niet uit wat de pc waard is, maar ik gok minimaal 600 euro.

Maar ik ken genoeg verhalen van mensen die ooit met nepgeld betaald zijn, of een klap op de kop gehad hebben dus iets voor zoveel geld verkopen baart me wel zorgen, weet iemand hoe ik dit veilig doen kan?

Ik denk dat een pandjeshuis er te weinig voor over heeft dus dat valt al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gewoon via marktplaats verkopen en je niet gek laten maken door allerlei wilde verhalen op Internet?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:18
Via Paypal geld laten overmaken? Kan je eventueel ter plekke doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-06 21:00

Bergie

Lekker belangrijk...

Laat de koper het geld gewoon uit een geldautomaat halen waar jij bij bent. Zo heb ik het destijds met een ipad gedaan. Is het natuurlijk wel handig als je zo'n ding vlakbij hebt zitten :)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:12
jens17 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 10:04:
Via Paypal geld laten overmaken? Kan je eventueel ter plekke doen.
En dan kan de koper nog steeds een claim aan maken..

Gewoon zelf goed laten controleren. Aan je topicstart te zien ben je nog niet zo oud. Zorg dat een van je ouders aanwezig is. Vraag naar het adres van de persoon en maak eventueel nog een foto. Goed laten controleren dat de PC het doet voor je hem mee geeft, dat scheelt achteraf gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-06 10:03
Pas ook voor een groot bedrag een cameralens verkocht (Nikon 70-200 2.8)
Werd in briefjes van €50 betaald en ik heb gewoon alle serienummers gecontroleerd, kijken of ze verschillen. Verder elk briefje tegen het licht gehouden, watermerk controleren en ook nog goed voelen of het papier wel 'goed' aanvoelt.
Verkoper vond het niet vreemd overigens.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
bedankt voor de reacties,

Ik ben 18 jaar en ik heb het niet over spookverhalen maar echt opgelichte mensen in mijn vriendenkring.
ouders erbij laten zijn, is wel een goed idee.

dat pinnen staat mij eerlijk gezegt ook wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:12
Mocht je dezelfde bank hebben als de verkoper kun je ook vragen of ie het ter plekke met internetbankieren wil overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

En als de Topic Starter toevallig een iPhone 5 óf jonger heeft: Écht of Vals. Werkt verdacht goed, die app.

Maar ik zie nou dat die app ook al in die link van jou wordt vermeldt :o

[ Voor 9% gewijzigd door Will_M op 02-08-2015 11:01 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
wimmel_1 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 10:59:
[...]

En als de Topic Starter toevallig een iPhone 5 óf jonger heeft: Écht of Vals. Werkt verdacht goed, die app.

Maar ik zie nou dat die app ook al in die link van jou wordt vermeldt :o
helaas, ik ben een trotse samsung eigenaar, maar ik zag dat de app er ook voor android was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Die "Eurobiljet App" is feitelijk niets meer dan een foto/plaatjes galerie waarbij je zelf de controle moet uitvoeren op basis van een aantal kenmerekn. De "Echt of Vals" app gebruikt je camera om de biljetten die je zélf hebt te controleren op echtheid.

Die laatst genoemde is er (helaas) aleen voor de iPhone's vanaf de iPhone 5.

[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 02-08-2015 11:17 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
oh oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06 10:03
Als je via tweakers iets verkoopt dan kun je altijd kijken naar de feedback van de koper.

Hoelang deze al actief is en of deze zijn reputatie zou willen krijtraken voor 600 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Langs de supermarkt? Daar hebben ze geldscanners. Zelf 1 keer gedaan :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Nielson schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 10:54:
Mocht je dezelfde bank hebben als de verkoper kun je ook vragen of ie het ter plekke met internetbankieren wil overmaken.
Dan zit je bij een andere bank en dan duurt het god-weet-hoelang voordat het eindelijk bij jou op de rekening staat :P Want dan weet je uiteraard pas zeker, voor die tijd kan er nog van alles gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Guillome schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:14:
Langs de supermarkt? Daar hebben ze geldscanners. Zelf 1 keer gedaan :)
Dit is een goede optie, je kán ook zelf een geldscanner kopen:

http://www.centralpoint.n...ld-detectoren-toebehoren/

En dat begint al bij 10 euro: (ex. btw)
http://www.centralpoint.n...35-art-saf35-num-1113220/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 20:45
90710 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:22:
[...]

Dit is een goede optie, je kán ook zelf een geldscanner kopen:

http://www.centralpoint.n...ld-detectoren-toebehoren/

En dat begint al bij 10 euro: (ex. btw)
http://www.centralpoint.n...35-art-saf35-num-1113220/
Die van onder de €50 zijn gewoon UV lampjes. Dan kun je een aantal echtheidskenmerken zien die je met het blote oog niet ziet.

Maar de euro biljetten zijn zo ontworpen dat je ze heel makkelijk zonder speciaal apparaat kan checken op echtheid.
Supermarkten gebruiken alleen van dat soort apparaatjes omdat het een stuk sneller gaat dan elk biljet voor een lamp houden enzo.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

RocketKoen schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:28:
[...]

Die van onder de €50 zijn gewoon UV lampjes. Dan kun je een aantal echtheidskenmerken zien die je met het blote oog niet ziet.

Maar de euro biljetten zijn zo ontworpen dat je ze heel makkelijk zonder speciaal apparaat kan checken op echtheid.
Supermarkten gebruiken alleen van dat soort apparaatjes omdat het een stuk sneller gaat dan elk biljet voor een lamp houden enzo.
Die ik aangaf van 10 euro controleert drievoudig: UV, magnetisch en metaaldraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-06 18:14
Gewoon vragen of de koper zijn id of rijbewijs wil tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pacificocean schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:35:
Gewoon vragen of de koper zijn id of rijbewijs wil tonen.
Dat zou ik omgekeerd dan weer nooit doen. Wat moet iemand daarmee? Mooi niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:20

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Gewoon geld laten over maken met de bank? Vertel diegene dat hij zijn e.dentifier of ander soortige 2-factor authentication ding moet meenemen dan kan diegene het gewoon meteen overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ircghost schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:40:
Gewoon geld laten over maken met de bank? Vertel diegene dat hij zijn e.dentifier of ander soortige 2-factor authentication ding moet meenemen dan kan diegene het gewoon meteen overmaken.
Zoals ik al zei, als het er dan niet gelijk staat weet je nog niets, nog los van dat je ook dat misschien niet zomaar elders even op de computer doet. Misschien dat iemand het via zijn eigen telefoon kan doen.

Zelf zou ik toch tien keer liever met cash betalen. Een beetje opletten is goed, maar als je elkaar echt totaal niet vertrouwt kan je beter helemaal geen handel drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Anoniem: 172410 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:43:
[...]

Zoals ik al zei, als het er dan niet gelijk staat weet je nog niets, nog los van dat je ook dat misschien niet zomaar elders even op de computer doet. Misschien dat iemand het via zijn eigen telefoon kan doen.

Zelf zou ik toch tien keer liever met cash betalen. Een beetje opletten is goed, maar als je elkaar echt totaal niet vertrouwt kan je beter helemaal geen handel drijven.
Doordeweeks met dezelfde bank is instant. Maar inderdaad bij andere banken kan het iets langer duren. Maar als je naast iemand staat en je vult samen de gegevens in en het wordt meteen uitgevoerd dan maak je het wel heel moeilijk om nog te frauderen.

En inderdaad, als er nul vertrouwen is dan kun je het beter niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
0 vertrouwen valt wel mee, maar ik ben gewoon bang om opgelicht te worden, maar ik denk dat ik gewoon bij een bank afspreek met een koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ircghost schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:56:
Maar als je naast iemand staat en je vult samen de gegevens in en het wordt meteen uitgevoerd dan maak je het wel heel moeilijk om nog te frauderen.
Ik zou omgekeerd niet staan trappelen om open en bloot bij een vreemde met mijn bankgegevens en ook nog eens met de pincode in de weer te gaan, eerlijk gezegd.

Veel tips zijn hier best nuttig puur vanuit de verkoper geredeneerd, maar het moet natuurlijk wel gunstig voor beide partijen zijn :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 02-08-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Anoniem: 172410 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:01:
[...]

Ik zou omgekeerd niet staan trappelen om open en bloot bij een vreemde met mijn bankgegevens en ook nog eens met de pincode in de weer te gaan, eerlijk gezegd.

Veel tips zijn hier best nuttig puur vanuit de verkoper geredeneerd, maar het moet natuurlijk wel gunstig voor beide partijen zijn :)
Iemand hoeft natuurlijk niet met zijn snufferd elke stap mee te lezen. Je leest wel erg letterlijk in mijn opmerking. Wat ik natuurlijk bedoel is dat jij je gegevens geeft, diegene voert het in en gaat het naar het laatste bevestigingsscherm waar staat bedrag x naar rekening xxx xx xx xx x xx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:12
mission schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:57:
0 vertrouwen valt wel mee, maar ik ben gewoon bang om opgelicht te worden, maar ik denk dat ik gewoon bij een bank afspreek met een koper.
Vanuit een koper gezien:
1. de koper wil de computer werkend zien. Ook jij als verkoper wilt hem werkend laten zien om later gezeur te voorkomen! Niet alleen hardware, maar ook software (windows installatie)

2. als koper zou ik niet onder het oog van een vreemde geld gaan opnemen

3. de koper moet wel het bedrag uit de muur kunnen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ircghost schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:05:
Iemand hoeft natuurlijk niet met zijn snufferd elke stap mee te lezen. Je leest wel erg letterlijk in mijn opmerking. Wat ik natuurlijk bedoel is dat jij je gegevens geeft, diegene voert het in en gaat het naar het laatste bevestigingsscherm waar staat bedrag x naar rekening xxx xx xx xx x xx.
Op welke computer dan? Die van de verkoper en bij hem thuis? Met alleen zo'n bevestigingsscherm valt juist ook wel weer wat te knutselen, net als van die jongens die even een screenshot in elkaar plakken.

Zelf zou ik er niet heel gelukkig van worden, laat ik het zo zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 02-08-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Op de mobiele telefoon van de koper via de app, volgens mij is er geen normale bank die dat niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ircghost schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:11:
Op de mobiele telefoon van de verkoper via de app, volgens mij is er geen normale bank die dat niet heeft.
Als je niet met pincodes in de weer hoeft is dat wel plausibel :) Dan staat het er in veel gevallen niet gelijk bij jou op, maar of dat voldoende is moet iemand zelf uitmaken.

Edit: ik dacht koper, niet verkoper. De telefoon van de verkoper lijkt me niet handig.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 02-08-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-06 22:11

Ron

hoe je er mee omgaat hangt bij mij altijd af aan wie ik hem verkoop,

verkoop ik aan iemand op tweakers, dan kijk ik hoeveel v&a beoordelingen hij heeft, zijn dit er weinig of heb ik er geen goed gevoel over laat ik hem/haar het pinnen of ter plekke overmaken.

verkoop ik op marktplaats, dan ga ik er eigenlijk altijd van uit dat ik het geld moet laten controleren,
ook daar is de app van de bank een goed idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
https://pixabay.com/stati...ollar-bill-166309_640.jpg

Tussen bovenste rechter ster en de 5 zit een stukje 'ribbel-lijnen'.
Daar met je nagel overheen gaan dan voel je reliëf.

Zo test ik het geld altijd*

*disclaimer
al weet ik niet de huidige staat/technologie en of ze dat ook al kunnen namaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Anoniem: 172410 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:13:
[...]

Als je niet met pincodes in de weer hoeft is dat wel plausibel :) Dan staat het er in veel gevallen niet gelijk bij jou op, maar of dat voldoende is moet iemand zelf uitmaken.
Ik weet alleen uit mijn eigen ervaring dat ik dit altijd zo doe en dat ik nog nooit gezeik heb gehad en dat beide partijen het goed vonden. Vooral ook omdat het met dezelfde bank instant is. Mijn laatste koop was een racefiets, toen maakte ik het over met mijn bank en hij kon letterlijk 1 seconde later op zijn rekening zien dat het er bijstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-06 18:14
Ircghost schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:11:
Op de mobiele telefoon van de verkoper via de app, volgens mij is er geen normale bank die dat niet heeft.
Dat zou ik als verkoper nooit doen. Dat mag ook niet volgens de bank, want je geeft je inloggegevens aan de verkoper. Je weet nooit of hij een keylogger geïnstalleerd heeft.

@hieronder. De vraag is inderdaad wat ga je doen als het niet direct zichtbaar is.

[ Voor 9% gewijzigd door pacificocean op 02-08-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ircghost schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:18:
Vooral ook omdat het met dezelfde bank instant is. Mijn laatste koop was een racefiets, toen maakte ik het over met mijn bank en hij kon letterlijk 1 seconde later op zijn rekening zien dat het er bijstond.
Dezelfde bank is inderdaad anders, maar dat lukt natuurlijk lang niet altijd :)
pacificocean schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:19:
Dat zou ik als verkoper nooit doen. Dat mag ook niet volgens de bank, want je geeft je inloggegevens aan de verkoper. Je weet nooit of hij een keylogger geïnstalleerd heeft.
Ik had koper gelezen. De telefoon van de verkoper is inderdaad niet handig.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 02-08-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

pacificocean schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:19:
[...]

@hieronder. De vraag is inderdaad wat ga je doen als het niet direct zichtbaar is.
Foutje, ik bedoelde telefoon van de koper. Ik weet niet waarom ik dat fout zei :P.

Je zult bijna nooit 100% zekerheid hebben. Maar je komt hiermee wel dichter in de buurt dan met cash is mijn mening.

[ Voor 11% gewijzigd door Ircghost op 02-08-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-10-2021
Ircghost schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:18:
[...]

Ik weet alleen uit mijn eigen ervaring dat ik dit altijd zo doe en dat ik nog nooit gezeik heb gehad en dat beide partijen het goed vonden. Vooral ook omdat het met dezelfde bank instant is. Mijn laatste koop was een racefiets, toen maakte ik het over met mijn bank en hij kon letterlijk 1 seconde later op zijn rekening zien dat het er bijstond.
Dan gaat dat in Nederland een stuk sneller als in België, zelfs naar dezelfde bank duurt hier toch wel even (is meestal wel in dezelfde dag in orde)

Toen ik een 2de hands iPhone heb gekocht ben ik gewoon op café iets gaan drinken met de verkoper, ondertussen kon ik de iPhone inspecteren. Nu is dat met een computer natuurlijk wat moeilijker... Je kan ook altijd vragen aan de koper welke garantie hij wil hebben om te bewijzen dat alles werkt, en dan kan jij vragen om op een bepaalde manier betaald te worden.
Persoonlijk denk ik dat het ook best is om even heen en weer te schrijven met de (ver)koper, dan heb je meestal een goed buikgevoel of het allemaal wel in orde is.

Mijn thuis is waar mijn Stella staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
dat is inderdaad wel een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:48

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Je kan ook bij een kantoorartikelenwinkel deze stift kopen http://www.elektronicadir...?action=article&aid=10348 (Geld controle pen / stift)
Aangezien ze deze vertrouwen bij de Aldi leek het voor mij voldoende om hem thuis ook te gebruiken, voor 4 a 5 euro zijn ze wel te vinden in de winkel.

Is het echt geld dan zal je niets zien van de stift is het nep dan zal de streep zwart achtig verkleuren. Tot nu toe is al het geld van marktplaatsverkopen door de keuring heengekomen en door de bank aangenomen.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
tymiek schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:44:
Je kan ook bij een kantoorartikelenwinkel deze stift kopen http://www.elektronicadir...?action=article&aid=10348 (Geld controle pen / stift)
Aangezien ze deze vertrouwen bij de Aldi leek het voor mij voldoende om hem thuis ook te gebruiken, voor 4 a 5 euro zijn ze wel te vinden in de winkel.

Is het echt geld dan zal je niets zien van de stift is het nep dan zal de streep zwart achtig verkleuren. Tot nu toe is al het geld van marktplaatsverkopen door de keuring heengekomen en door de bank aangenomen.
zon pen is inderdaad een vlotte manier van controleren, die had ik met evenementen ook in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:13

Typhone

Who Dares Wins

Hoe groter de biljetten hoe minder kans op valsheid :)

Ohja -> 4.83euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 17:42

WhiteDog

met zwarte hond

Het lijkt me toch redelijk vergezocht om te denken dat mensen computers gaan kopen met valse biljetten. Die geef je liefst zo snel en anoniem mogelijk uit, dan ga je niet eerst een uur met de tegenpartij staan leuteren :P

Bovendien komt de koper vast met de wagen (nummerplaat noteren). Die kan hij dan ook al maar best gestolen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ircghost schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:22:
Je zult bijna nooit 100% zekerheid hebben. Maar je komt hiermee wel dichter in de buurt dan met cash is mijn mening.
Ik denk zelf dat cash juist zekerder is. Dat maak je niet zomaar na met alle makkelijk controleerbare kenmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:25

Compizfox

Bait for wenchmarks

WhiteDog schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 01:49:
Het lijkt me toch redelijk vergezocht om te denken dat mensen computers gaan kopen met valse biljetten. Die geef je liefst zo snel en anoniem mogelijk uit, dan ga je niet eerst een uur met de tegenpartij staan leuteren :P
Precies, volgens mij maakt TS zich druk om niets. Daarnaast lijkt me €600 nou ook weer niet zo ontzettend veel geld dat hij riskeert "een klap op zijn kop te krijgen" zoals hij omschrijft.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Compizfox schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 03:14:
Precies, volgens mij maakt TS zich druk om niets. Daarnaast lijkt me €600 nou ook weer niet zo ontzettend veel geld dat hij riskeert "een klap op zijn kop te krijgen" zoals hij omschrijft.
Een klap op de kop zou ik als koper dan ook eerder vrezen (want veel geld), niet als verkoper (nogal lompe computer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Gewoon naar de pinautomaat lopen en daar het geld laten pinnen, weet je zeker dat je veilig zit :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
mission schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:57:
Hij moet natuurlijk wel eerst bij jou thuis de PC testen lijkt me? Je kan uiteraard hem ook proberen te slijten op tweakers.net. Al kijken er meer mensen op marktplaats dan hier natuurlijk. Bij tweakers heb je echter wel het feedback systeem wat al eerder is gemeld, op basis daarvan is het vaak al wat veiliger dan marktplaats.
Pagina: 1