Hallo allemaal, ook voor mij is het weer eens tijd om mijn gaming pc te upgraden. Het beestje heeft lange tijd stilgestaan door geboorte van een dochter, verhuizing etc
. Nu we weer redelijk gesettled zijn is het tijd mijn gaming PC onder het stof vandaan te halen, deze heeft echter wel een upgrade nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hem voornamelijk gaan gebruiken om te gamen. Daarnaast natuurlijk huis, tuin en keuken internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs is tussen de 1000-1250 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu nog een i7 920 (Edit zie onder ;-)), waarvan ik afvraag of ik het erg ga merken als ik hem upgrade naar een nieuwere i5, aangezien videobewerking niet meer op deze pc zal plaatsvinden. Daarnaast heb ik als voeding een Corsair 750w uit 2009, waarvan ik me afvraag of het noodzakelijk is hem te vervangen of dat hij nog gewoon voldoet. Alle randapparatuur etc is aanwezig. Daarnaast nog wat oude harddisks die ik wil gebruiken voor de opslag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil op relatief korte termijn ook mijn Monitor upgraden om op hogere resoluties te kunnen spelen, hierbij dus rekening gehouden met de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen
Ga je overklokken?
Nee
Huidige wensenlijst:
Voornaamste vragen zijn dus: Is het nodig mijn voeding te upgraden? Merk ik veel van een processor upgrade? Lijkt het samengestelde iets
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hem voornamelijk gaan gebruiken om te gamen. Daarnaast natuurlijk huis, tuin en keuken internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs is tussen de 1000-1250 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu nog een i7 920 (Edit zie onder ;-)), waarvan ik afvraag of ik het erg ga merken als ik hem upgrade naar een nieuwere i5, aangezien videobewerking niet meer op deze pc zal plaatsvinden. Daarnaast heb ik als voeding een Corsair 750w uit 2009, waarvan ik me afvraag of het noodzakelijk is hem te vervangen of dat hij nog gewoon voldoet. Alle randapparatuur etc is aanwezig. Daarnaast nog wat oude harddisks die ik wil gebruiken voor de opslag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil op relatief korte termijn ook mijn Monitor upgraden om op hogere resoluties te kunnen spelen, hierbij dus rekening gehouden met de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen
Ga je overklokken?
Nee
Huidige wensenlijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI R9 390X Gaming 8GB | € 455,- | € 455,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 102,95 | € 102,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 975,75 | |
Voornaamste vragen zijn dus: Is het nodig mijn voeding te upgraden? Merk ik veel van een processor upgrade? Lijkt het samengestelde iets
[ Voor 0% gewijzigd door TroX op 02-08-2015 10:41 . Reden: Update ]