Een telefoon optimaal geschikt voor een bepaalde app / spel genaamd ingress. Ingress is een virtual reality game gebaseerd op gps
(jaja je zal er echt voor naar buiten moeten
mede bleekscheetjes)
Mijn budget is max 900, maar zo goedkoop mogelijk
Mijn eerste en huidige smartphone is een Huawei G525 maar die heb ik gekocht voordat ik dit spel leerde kennen, dus nu wil ik een telefoon die hier beter voor geschikt is.
de eisen waaraan mijn volgende telefoon aan moet voldoen zijn:
Android
4G
Dual sim
Spatwaterdicht (of beter)
Camera met flitser
Goed functionerende gps
En liefst zie ik in volgorde van mijn prioriteiten
Best mogelijke zichtbaarheid van t scherm bij veel zon
Kompas
Zo snel mogelijke telefoon
Zo goed mogelijk tegen een stootje kunnen/ levensduur
Zo veel mogelijk opslag
Hoge batterijduur
Zo min mogelijk bloatware
Zo ruim mogelijke rom beschikbaarheid
Producent met zo goed mogelijke aftersales
Liefst (maar niet perse) door in nederland gevestigd bedrijf
Tot nu to kom ik op 2 opties waarvan ik zeker weet dat die geschikt zijn, en een mogelijke waarvan me nog niet alles duidelijk is. De zelf gevonden moto G4 maar die qua prestaties te slecht.
Met credits aan Kasja is de m4 aqua goede kandidaat.
De sony experia3 + is qua prestaties stuk beter maar duur, dus voordat ik deze prefereer moet het duidelijk zijn hoe het ervoor staat met zn hitteproblemen
En als jullie meer opties kunnen vinden die betere prijs kwaliteit verhouding hebben of prestaties dan hoor ik t graag
Al vast bedankt voor jullie input!
Als ik eruit ben welke telefoon het word ga ik verder kijken hoe deze het goedkoopst / best aan te schaffen op basis van tweejaars kosten met huidig dataverbruik.
Ik hoop dat dit zo een duidelijk en coherent post is, is dat niet t gevaal laat ook dat even weten
(jaja je zal er echt voor naar buiten moeten
Mijn budget is max 900, maar zo goedkoop mogelijk
Mijn eerste en huidige smartphone is een Huawei G525 maar die heb ik gekocht voordat ik dit spel leerde kennen, dus nu wil ik een telefoon die hier beter voor geschikt is.
de eisen waaraan mijn volgende telefoon aan moet voldoen zijn:
Android
4G
Dual sim
Spatwaterdicht (of beter)
Camera met flitser
Goed functionerende gps
En liefst zie ik in volgorde van mijn prioriteiten
Best mogelijke zichtbaarheid van t scherm bij veel zon
Kompas
Zo snel mogelijke telefoon
Zo goed mogelijk tegen een stootje kunnen/ levensduur
Zo veel mogelijk opslag
Hoge batterijduur
Zo min mogelijk bloatware
Zo ruim mogelijke rom beschikbaarheid
Producent met zo goed mogelijke aftersales
Liefst (maar niet perse) door in nederland gevestigd bedrijf
Tot nu to kom ik op 2 opties waarvan ik zeker weet dat die geschikt zijn, en een mogelijke waarvan me nog niet alles duidelijk is. De zelf gevonden moto G4 maar die qua prestaties te slecht.
Met credits aan Kasja is de m4 aqua goede kandidaat.
De sony experia3 + is qua prestaties stuk beter maar duur, dus voordat ik deze prefereer moet het duidelijk zijn hoe het ervoor staat met zn hitteproblemen
En als jullie meer opties kunnen vinden die betere prijs kwaliteit verhouding hebben of prestaties dan hoor ik t graag
Al vast bedankt voor jullie input!
Als ik eruit ben welke telefoon het word ga ik verder kijken hoe deze het goedkoopst / best aan te schaffen op basis van tweejaars kosten met huidig dataverbruik.
Ik hoop dat dit zo een duidelijk en coherent post is, is dat niet t gevaal laat ook dat even weten
[ Voor 35% gewijzigd door yhk123 op 02-08-2015 11:07 . Reden: Om 11 uur aangepast aan de hand ontwikkelingen topic, cursives en bolds toegevoegd ter verhelderin en naar beter Nederlands toegewerkt ]