Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik beschik over 22 laptops , lenovo thinkpads T-500 2241 die ik gekregen heb van een baas van een groot IT-bedrijf.

Nu wil ik deze verkopen, geld gaat naar een goed doen, daarom dat ik deze gekregen heb, maar :
1) zou ik aan deze PC's meer verdienen moest ik de RAM latjes eruit halen ( 2/PC) en 1 HDD/PC.

2) indien jullie denken het beter is deze geheel te verkopen , hoeveel zou ik kunnen vragen per laptop?

Alle PC's zijn gereset en zijn met Windows 7 home op.

- De CPU is een Intel Core 2 Duo Processor P8600
- Iedere pc is in zeer goede staat met adapter.

-De laptops werken zeer vlot

- Hoe zou ik deze kunnen verkopen, op welke site? Zijn er speciale techsites om oude laptops te verkopen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je hebt en stukje gemist, namelijk LAA beleid
Wat is mijn laptop waard?
Een interessante vraag als je iets wil verkopen natuurlijk! Vroeger was hier een centraal op topic voor, Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 5, maar na herhaaldelijke overtredingen van de gestelde regels is dit sindsdien niet meer toegestaan op het forum. Om toch een idee te krijgen wat laptop nog waard is kan je de Howto: prijsbepaling (oude) hardware doornemen. Andere bronnen die waardevolle informatie kunnen opleveren zijn onze eigen V&A, Marktplaats, e-bay en andere verkoopkanalen.
Naja, je snapt hem denk ik wel ;)

Verkopen: zie hierboven in de quote, laatste zin ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En met die aanwijzing zet ik dit topic op slot :)

Dit topic is gesloten.