Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan ik mijn PSU hergebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• M_K_
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-10 01:27
Hey,
In mijn huidige computer heb ik een Coolermaster Silent Pro Gold voeding van 600W zitten, nu wil ik met skylake echter een nieuwe computer kopen en vraag ik me af of ik deze voeding opnieuw kan gebruiken voor mijn volgende computer, de aansluitingen voldoen voor zover ik weet maar is deze niet te oud? Of hoelang kan je een voeding zoal gebruiken?

De voeding is van begin 2011 en aangezien deze zelfs nog in garantie (5 jaar) zit lijkt het me geen probleem te zijn.

Overigens heb ik nog geen enkel probleem gehad met deze voeding.

Mvg,
Martijn

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:23
Als het vermogen aan je eisen voldoet en je genoeg aansluitingen hebt voor je hardware? Wat zou er mis mee moeten zijn? Het is een Gold PSU en je hebt zelfs nog garantie, ik zou geen reden zien om een nieuwe te kopen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ons glazen bol zegt...

...

...

niets :o

Of je PSU gaat voldoen hangt totaal af van hoe je nieuwe systeem eruit gaat ziet, zowel qua vermogen wat het vraagt, maar ook de relevante aansluitingen en de verdeling van vermogen erover.

Zie ook:
Voeding advies en informatie topic - Deel 31

P.s. "men" is een onbepaald voornaamwoord, geen bezittelijk voornaamwoord. Ik doe even titelfix...

Oslik blyat! Oslik!

• M_K_
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-10 01:27
Ik dacht misschien dat voeding na een bepaalde tijd beginnen te verslijten, ik had geen probleem verwacht maar wou toch zeker zijn.
dion_b schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 00:06:

P.s. "men" is een onbepaald voornaamwoord, geen bezittelijk voornaamwoord. Ik doe even titelfix...
Van vermogen en aansluitingen gaat deze voldoen, mijn twijfelpunt was enkel de ouderdom

En bedankt voor de titelfix :) Ben al veel te lang wakker vandaag.

Dan is mijn vermoeden bevestigd en ga ik de voeding gewoon behouden.
Bedankt voor de bevestiging!

[ Voor 68% gewijzigd door M_K_ op 02-08-2015 00:12 ]