Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zowie FK1 (muis) probleem

Pagina: 1
Acties:

• olls
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-11 21:15
Zojuist deze muis aangeschaft nadat het scrollwiel van m'n Diamondback het begaf, maar de muisaanwijzer van de Zowie lijkt een eigen leven te leiden, zowel op een plastic pad als op het bureau.
Hij is verder wel gewoon nauwkeurig, alleen beweegt soms uit zichzelf, ook als ik 'm in m'n hand heb en de aanwijzer zelf beweeg.
Ik heb gespeeld met de diverse LOD settings en polling rates, alsmede de DPI switch, maar het lijkt allemaal niet uit te maken.
Ik kan ook niks vinden over dit probleem met deze muis in het specifiek.

Is dit een defect, of zie ik iets over het hoofd?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Klinkt als een vieze sensor of ondergrond, wat gebeurt er als je hem probeert te gebruiken op een 'ruw' oppervlak? bijv mat papier.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• olls
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-11 21:15
Op een stuk papier registreert 'ie de bewegingen bijzonder slecht, haperig en zo.
Even kijken of ik ergens een cloth pad kan vinden, maar volgens het internet zou 'ie het op een plastic pad net zo goed moeten doen. M'n diamondback deed het perfect op dezelfde ondergrond, dus eventuele vuiltjes lijken me niet het probleem.

edit: Op een cloth pad lijkt het probleem opgelost te zijn. Het zal dus waarschijnlijk komen door het doorzichtige plastic. Wel vreemd dat m'n vorige muis daar geen last van had.

[ Voor 21% gewijzigd door olls op 01-08-2015 19:53 ]