Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Inleiding:
Ik verkoop mijn dell xps 13, link naar de advertentie: V&A aangeboden: RUIL TEGEN PC: Dell XPS 13 (2015) 9343-6775
Waarom verkoop/ruil ik een beest als een machine als deze laptop. Ik heb deze laptop deels van mijn ouders gehad voor mijn verjaardag, derest heb ik zelf betaald. Voor mijn verjaardag kreeg ik ook een oude Surface RT. En eigenlijk is de Surface alles wat ik nodig heb. De laptop is sneller en heeft een veel fijner toetsenbord, geweldige batterij, geweldig scherm en zo kan ik nog wel even door gaan. Maar voor 1200 euro vind ik het zonde dat ik hem zo weinig hoef te gebruiken. Zoals ik al zei heb ik een Surface, en ik doe niet hele zware applicaties en de surface kan die dingen ook aan.

Daarom wil ik mijn laptop verkopen/ruilen

Ik heb al verschillende reacties maar omdat ik weinig van pc's weet vraag ik jullie hulp.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen, voornamelijk fifa, cod, football manager en misschien nog battlefield. Verder veel voor school, maar vooral office zaken.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
0.nopes. Hier moet ik dus wel rekening mee houden.

Zoals ik al zei heb ik al een aantal reacties. De beste aanbieding in mijn ogen was de volgende:
- Asus Republic of Gamers Rampage 2 GENE
- Intel Core i7 920
- Corsair H60 (2013 edition)
- 4x 4GB Kingston 1333mhz ram geheugen
- Samsung 840 120GB SSD Sata 3
- 1TB Hitachi 5400RPM
- Corair Spec 03 - Red LED
- 600 Watt voeding (merk weet ik niet precies)
- 2x Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 met allebei Gelid Icy Vision rev2 er op.
+ bedrag tot maximaal 300 euro

Ik heb geen idee of ik dit moet accepteren en daarom vraag ik jullie advies omdat ik echt weinig van samenstellingen weet ect.

Dit was 1 van mijn eerste posten dus geen idee of ik dingen vergeten ect. wijs me op deze dingen, dan kan ik mijn post aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Waardebepaling via het forum is niet toegestaan. Je zult zelf moeten uitvogelen of dit een mooie ruil is.

Dit topic is gesloten.