Windows 10 wel of niet blijven gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 13:49
Ik zelf twijfel enorm of ik windows 10 nu wel of niet moet blijven gebruiken.
Na de upgrade van 8.1 naar windows 10 werkt alles perfect, maar heb heel wat privacy schuifjes moeten veranderen. Wat er standaard allemaal openstaat wil ik gewoon niet.

Verder blijft het voor mij geheel onduidelijk of ik na 29 juli 2016 een verse installatie kan doen? Op de blog van Microsoft staat van wel bron: https://blogs.microsoft.n...ratis-windows-10-upgrade/
Telefonisch is mij uitgelegd na één jaar kan je geen verse installatie doen ook al heb je de upgrade binnen de gestelde jaar gedaan.

Dat is dus mede wat mij aan het twijfelen gebracht heeft, windows 8.1 was geeneens zo'n gek product als ik zie wat voor een zogenaamde vooruitgang windows 10 moet zijn.

Hoe kijken anderen hier er tegen aan, daar ben ik wel benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verder blijft het voor mij geheel onduidelijk of ik na 29 juli 2016 een verse installatie kan doen?
Ja, dat kan gewoon. Nu je binnen het jaar hebt geupgrade, blijft Windows 10 voor jou gewoon gratis, voor altijd.

Ik draai nu 3 dagen op Windows 10, en ik wil al niet meer terug naar Windows 8.1. Ik vind het een veraderming eerlijk gezegd. Voelt een stuk soepeler aan allemaal, en het startmenu werkt opvallend prettig imho :)

Ja, er zitten nog kleinigheidjes in die verbeterd mogen worden, maar ik gok dat daar binnenkort wel weer patches voor uit zullen gaan komen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
wildhagen schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:05:
[...]
Ja, dat kan gewoon. Nu je binnen het jaar hebt geupgrade, blijft Windows 10 voor jou gewoon gratis, voor altijd.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B4yFT5o.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, dat is toch wat ik zeg?

Dat je bij een nieuwe PC een nieuwe licentie moet kopen lijkt me nogal logisch. Hij is immers gekoppeld aan die PC. Dat is ook niks nieuws van Windows 10, dat was met voorgaande Windows-versies ook al zo. Tenzij je de duurdere retail-versie kocht dan, die was wel migreerbaar. En dat is met de retail-versie van Windows 10 ook nog steeds zo dacht ik? Dit laatste weet ik echter niet zeker.

[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 01-08-2015 14:13 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
Nou, nee.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:40

TheVMaster

Moderator WOS
Dit soort zaken kunnen (op dit moment) beter besproken worden in het algemene topic wat hiervoor is aangemaakt : [Windows10] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Dit topic gaat nu op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.