Nou.. we zijn +/- 6 jaar verder en ik mag concluderen dat visual voicemail een doodgeboren kind is in Nederland.
Maar heb toch even een zoek tocht gedaan naar wat er nu mogelijk is in Nederland. In willekeurige volgorde.
Bedrijf: KPN/Hi
Ondersteunde providers: KPN only
Status: Beta (onder de naam Hi Voicemail)
Platform: Android
Kosten: Gratis?
Bedrijf: T-mobile
Ondersteunde providers: T-mobile only
Status: Operationeel
Platform: iPhone only
Kosten: 1,99 p/md
Bedrijf: Voozzle
Ondersteunde providers: Niet opgegeven
Kosten: Gratis
Bedrijf: Voizie
Ondersteunde providers: KPN, Simpel, Ben, T-mobile, Vodafone, Telfort, Hollandsnieuwe, Simyo, Tele2
Platform: iPhone & Android
Kosten: basic 0.95 p/md pro 2.95 p/md
Ik zit nu te kijken naar de leuke addertjes onder het gras zoals doorverbind kosten die niet bij je bundel inbegrepen zitten en het wel/niet kunnen aanpassen van doorschakel tijd.
Er zijn ook internationale bedrijven die een stuk actiever zijn op de visual voicemail markt, helaas heb ik er geen enkele kunnen vinden die in Nederland actief is.
Maar heb toch even een zoek tocht gedaan naar wat er nu mogelijk is in Nederland. In willekeurige volgorde.
Bedrijf: KPN/Hi
Ondersteunde providers: KPN only
Status: Beta (onder de naam Hi Voicemail)
Platform: Android
Kosten: Gratis?
Bedrijf: T-mobile
Ondersteunde providers: T-mobile only
Kosten: 1,99 p/md
Bedrijf: Voozzle
Ondersteunde providers: Niet opgegeven
Kosten: Gratis
Bedrijf: Voizie
Ondersteunde providers: KPN, Simpel, Ben, T-mobile, Vodafone, Telfort, Hollandsnieuwe, Simyo, Tele2
Platform: iPhone & Android
Kosten: basic 0.95 p/md pro 2.95 p/md
Ik zit nu te kijken naar de leuke addertjes onder het gras zoals doorverbind kosten die niet bij je bundel inbegrepen zitten en het wel/niet kunnen aanpassen van doorschakel tijd.
Er zijn ook internationale bedrijven die een stuk actiever zijn op de visual voicemail markt, helaas heb ik er geen enkele kunnen vinden die in Nederland actief is.
[ Voor 6% gewijzigd door sHELL op 01-08-2015 12:38 ]
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.