Hallo tweakers,
Mijn vriendin en ik zijn opzoek naar nieuwe laptop's voor een HBO studie.
Wat ga je met je laptop doen?
Wij gaan beide een economisch gerichte studie volgen, dus naast verslagen typen en informatie opzoeken zullen er geen zware programma's gedraaid worden.
Wat is je budget?
Mijn budget: 900 euro
Mijn vriendin's budget: 750 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, wij zullen beide met de trein reizen, dus gewicht en grootte is belangrijk, ook accu duur is belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merken maken niet heel veel uit.
Voor beide gedeeltelijk zelfde eisen.
- SSD.
- Makkelijk mee te nemen, dus licht en niet groter dan 14 inch.
- Full HD beeldscherm.
- Moet 4 jaar meegaan.
Ik ben voor mij uitgekomen op de lenovo, 14 inch is een fijn formaat lijkt me, touchscreen is een leuke gimmick. Deze kan ik kopen voor 899 bij de campusshop.
Heeft iemand iets op te merken over dit model of een beter model met ongeveer dezelfde specs voor dit bedrag?
Voor mijn vriendin de Asus, alleen het enige waarover ik twijfel is de processor. Ik vraag me af of die goed is sinds ik geen ervaring heb met deze processor reeks.
Alvast bedankt!
Mijn vriendin en ik zijn opzoek naar nieuwe laptop's voor een HBO studie.
Wat ga je met je laptop doen?
Wij gaan beide een economisch gerichte studie volgen, dus naast verslagen typen en informatie opzoeken zullen er geen zware programma's gedraaid worden.
Wat is je budget?
Mijn budget: 900 euro
Mijn vriendin's budget: 750 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, wij zullen beide met de trein reizen, dus gewicht en grootte is belangrijk, ook accu duur is belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merken maken niet heel veel uit.
Voor beide gedeeltelijk zelfde eisen.
- SSD.
- Makkelijk mee te nemen, dus licht en niet groter dan 14 inch.
- Full HD beeldscherm.
- Moet 4 jaar meegaan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Zenbook UX305FA-FC318H | € 749,- | € 749,- |
| 1 | Lenovo IdeaPad Yoga 3 14 80JH005BNX | € 899,- | € 899,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.648,- | |
Ik ben voor mij uitgekomen op de lenovo, 14 inch is een fijn formaat lijkt me, touchscreen is een leuke gimmick. Deze kan ik kopen voor 899 bij de campusshop.
Heeft iemand iets op te merken over dit model of een beter model met ongeveer dezelfde specs voor dit bedrag?
Voor mijn vriendin de Asus, alleen het enige waarover ik twijfel is de processor. Ik vraag me af of die goed is sinds ik geen ervaring heb met deze processor reeks.
Alvast bedankt!