Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nadat ik heb geupdate na windows 10 update heb ik last van krakend geluid als je het zacht hebt staan kun je geen eens iemand horen praten op skype en muziek luisteren gaat dus al helemaal niet heeft iemand hier misschien een oplossing voor het is echt iritant!!!
Geluidskaart Speakers (Realtek High Definiti

en misschien iemand dat dat wel weet ik heb als ik windows live mail open dit bericht.
het programma kan niet worden gestart omdat MSVCR110.dll
ontbreekt op uw computer. u kunt dit probleem mogelijk oplossen
door het programma opnieuw te installeren.

ik weet dat je op de windows site dat kan downloaden maar dat helpt ook niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

waarschijnlijk is 1 van de audio ingangen nu plots ingeschakeld op maximum volume.

Ga even in de audio controls en zoek welke ingang het probleem geeft. Die kun je vervolgens muten.

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
MSVCR110 -> Microsofot Visual C Runtime. Installeer die ff of draai CCleaner's register check even zodat de niet-bestaande referentie weggehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LevKovacs
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:57
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 20:33:
nadat ik heb geupdate na windows 10 update heb ik last van krakend geluid als je het zacht hebt staan kun je geen eens iemand horen praten op skype en muziek luisteren gaat dus al helemaal niet heeft iemand hier misschien een oplossing voor het is echt iritant!!!
Ik had hier ook last van. Het aanpassen van de sample rate naar 16bit, 96000Hz werkte voor mij.

Afspeelapparaten -> Eigenschappen van afspeelapparaat -> Geavanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ben er achter gekomen met balans als ik de linker speaker gebruik dat ik niet zon krakend geluid heb en met de rechter heb ik dat juiste wel is er dan niet iets goed of??? 8)7

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyager2
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Ik had een soortgelijk probleem met de realtek op mijn z97x van asrock, een driver update verhielp dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle305
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-05-2023
ik heb een soort gelijk probleem
ik heb zacht geluid gekregen als ik dan drivers verwijder dan herstarten is het goed daarna na een dag ofzo is het weer zacht geluid.

ik heb een realtec alc1200 op een i7 dell pc
iemand een idee hoe dit op te lossen?
Pagina: 1