Ik kreeg net een notificatie dat er was gereageerd op een bericht van me. Na het aanklikken van die melding kwam ik in het nieuwsbericht. Zou het niet handiger zijn om meteen bij het betreffende bericht (reactie) te komen?
Als het goed werkt zou dit ook moeten gebeuren. Althans, bij mij gebeurd dit ook. Misschien ligt het aan je browser instellingen?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Dat zou ook zo moeten gebeuren. Welke reactie was het specifiek?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Als die reactie niet op de 1e pagina stond dan ga je inderdaad niet automatisch naar de betreffende reactie, workaround is om je threadlimiet hoger te zetten (kan hier: https://secure.tweakers.net/instellingen/layout/)
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik denk dat het is wat _David_ zegt, maar dan nog, lijkt me gebruiksvriendelijker als het "goed" werkt
[ Voor 33% gewijzigd door WPNL op 31-07-2015 17:55 ]
Dat is inderdaad nogal inconsistent ja, even melden in Stoute bugswpompen schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:57:
Bij "Thread limiet" staat ook:
Bepaal hoeveel discussies je per pagina wilt zien. Er geldt een minimum van 5.
Dat is verwarrend, de ene keer is het een reactie, dan een thread en dan ineens een discussie?
Als het nog niet duidelijk was: er wordt geteld per parent reactie (reactie die dus niet op een andere reactie reageerd), en alle reacties die daar op reageren (child reacties) tellen niet mee, dit wordt gedaan zodat een thread niet opeens wordt afgekapt aan het eind van de pagina
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Pagina: 1