Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nvidia: accu Shield-tablet kan in brand vliegen

Pagina: 1
Acties:

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
In dit topic staat de zin:
Gebruikers die daarvoor kiezen, kunnen hun tablet dan niet meer gebruiken: zodra Nvidia het serienummer van het brandgevaarlijke apparaat heeft doorgekregen, wordt de tablet op afstand onbruikbaar gemaakt.
Deze is echter onjuist, je oude tablet wordt pas onklaar gemaakt als je de vervanger die je krijgt in gebruik neemt.

Dus niet zodra je je serienummer invult.

Verwijderd

Cursus correct vertalen van Engels naar Nederlands lijkt me nuttig. Het is veel te vaak het geval dat de reacties van gebruikers nodig zijn om enige chocola te kunnen maken van het nieuwsbericht geschreven door betaalde redacteuren.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2015 16:06 ]

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Het is inmiddels aangepast, dank voor de oplettendheid.

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04:53

KrazyJay

Ik reageer normaal niet op nieuwsartikelen, maar dit viel me echt op:

"Nvidia roept kopers van een Shield-tablet op om het apparaat niet meer te gebruiken. Kopers krijgen dan een nieuwe tablet; de bestaande is brandgevaarlijk"

Wat als mensen de tablet toch blijven gebruiken, krijgen kopers dan geen nieuwe tablet? En "bestaande" zou ik niet gebruiken.

Ik zou schrijven: "Nvidia roept kopers van een Shield-tablet op om het apparaat niet meer te gebruiken; de tablets worden omgeruild omdat deze brandgevaarlijk blijken te zijn."