Toon posts:

Pc van een vriend upgraden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Mijn vriend is verliefd geworden op mij grapihcs van de pc.. (vergeleken met zijn ps4) nu wil hij zijn desktop upgraden naar game pc.. Ik heb gister even opgeschoerfd en ik kwam dit tegen:

I5 3470 (stock koeler)
Gigabyte b75m d3v
8gb (2x4gb)cruciaal ballastix sport
Ssd van 120gb
Hdd van 2tb
En sarkoon 450watt voeding
Kast is heel klein dus hij krijgt mij oude kast om ruimte te hebben voor een Gpu.

Budget voor Gpu is rond 240-270 euro
Ik dacht zelf aan een msi r9 380
Dit omdat hij een 2e scherm wil aan hangen niet voor te gamen maar voor werkblad te gebruiken en te interneten. De andere scherm om te gamen.

De voeding gaat het denk ik niet houden dus dacht aan een seasonic evo 520watt
Scheeld ook met kabels..

Wat denken jullie? De NVidia 960 4gb is misschien ook een optie

Graag jullie mening

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:10

br00ky

Moderator Harde Waren
Upgrade, schopje naar CAA.

Sharkoon heeft best een aantal prima voedingen gemaakt. Welke is dit exact en hoe oud is die?

Is tweedehands een optie? Voor dit geld kan je misschien ook een 290 met garantie scoren. Die loopt een 960 of 380 er natuurlijk uit.

• TerrorDanny94
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-07-2022
Nee hij is bang voor 2e hands van onbekende daar heeft hij nog nooit wat goeds van gehad.. Echte pech vogel in 2e hands spul.. Daar was ik zelf ook mee gekomen maar vond hij nix..

De voeding is 2 jaartjes oud volgens mij.. SHA450-12EUP stond er op

Stond nog op me broertjes AC ingelogd -.-"

[ Voor 8% gewijzigd door TerrorDanny94 op 31-07-2015 14:56 ]

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:30
Tja dat systeem kan makkelijk mee ik zou sws de r9 380 nemem aangezien de gtx960 een krappe geheugenbus heeft. Misschien een aftermarket koeler? Ik heb de zelfde processor en die koeler kon ik op de trap naar zolder nog horen..