Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral met mijn nieuwe pc games opnemen en bewerken voor mijn YouTube kanaal in hoge kwaliteit
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn systeem wil ik rond de 800 euro houden, maar maximaal 850 euro
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee, ik heb ook een nieuwe muis en toetsenbord
[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben? Alle benodigheden die in een pc horen en een toetsenbord en muis.
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Het liefst een Intel CPU en de videokaart boeit me niet zo veel
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Grootte van de pc maakt niet veel uit, het liefst wel zo stil mogelijk.
[b]Ga je overklokken? Nee, niet van plan
Zelf mijn eigen lijstje, maar de case mag goedkoper alleen vind het wel chill om met die controls te kunnen kloten etc :
]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral met mijn nieuwe pc games opnemen en bewerken voor mijn YouTube kanaal in hoge kwaliteit
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn systeem wil ik rond de 800 euro houden, maar maximaal 850 euro
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee, ik heb ook een nieuwe muis en toetsenbord
[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben? Alle benodigheden die in een pc horen en een toetsenbord en muis.
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Het liefst een Intel CPU en de videokaart boeit me niet zo veel
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Grootte van de pc maakt niet veel uit, het liefst wel zo stil mogelijk.
[b]Ga je overklokken? Nee, niet van plan
Zelf mijn eigen lijstje, maar de case mag goedkoper alleen vind het wel chill om met die controls te kunnen kloten etc :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 250,87 | € 250,87 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Zalman Z9 Plus | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Corsair 8GB DDR3 SODIMM Memory kit, 1066MHz | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Seasonic Platinum Series 520 Watt Fanless | € 152,95 | € 152,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 817,23 | |