Ik heb een voorbeeld gevolgd om een ongerichte graaf via een website te tonen.
Dit voorbeeld beschrijft vrij duidelijk met welke code via php een graaf kan worden gemaakt.
Ik maak gebruik van XAMPP, waarbij de benodigde onderdelen Pear en de module structure_graph al meegeinstalleerd zijn.
De syntax is vrij overzichtelijk en volgens de website evenals de officiële documentatie moet het vrij eenvoudig zijn.
Dit is de code zoals meegegeven in het voorbeeld.
Toch wanneer ik de php code aanroep, blijft het in de browser blanco. Ik krijg geen foutmeldingen, niks.
De laatste regel code heb ik zelf toegevoegd, gebaseerd op de officiële documentatie.
Heeft iemand enig idee waarom de browser geen gegevens laadt of in welke richting ik moet zoeken?
Dit voorbeeld beschrijft vrij duidelijk met welke code via php een graaf kan worden gemaakt.
Ik maak gebruik van XAMPP, waarbij de benodigde onderdelen Pear en de module structure_graph al meegeinstalleerd zijn.
De syntax is vrij overzichtelijk en volgens de website evenals de officiële documentatie moet het vrij eenvoudig zijn.
Dit is de code zoals meegegeven in het voorbeeld.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <?php require_once 'Structures/Graph.php'; require_once 'Structures/Graph/Node.php'; $nonDirectedGraph = new Structures_Graph(false); $nodeA = new Structures_Graph_Node(); $nodeB = new Structures_Graph_Node(); $nodeC = new Structures_Graph_Node(); $nodeD = new Structures_Graph_Node(); $nodeE = new Structures_Graph_Node(); $nonDirectedGraph ->addNode($nodeA); $nonDirectedGraph ->addNode($nodeB); $nonDirectedGraph ->addNode($nodeC); $nonDirectedGraph ->addNode($nodeD); $nonDirectedGraph ->addNode($nodeE); $nodeA->connectTo($nodeB); $nodeB->connectTo($nodeC); $nodeB->connectTo($nodeD); $nodeD->connectTo($nodeC); $nodeC->connectTo($nodeE); $nodeE->connectTo($nodeD); $nodeA->setData("node A"); ?> |
Toch wanneer ik de php code aanroep, blijft het in de browser blanco. Ik krijg geen foutmeldingen, niks.
De laatste regel code heb ik zelf toegevoegd, gebaseerd op de officiële documentatie.
Heeft iemand enig idee waarom de browser geen gegevens laadt of in welke richting ik moet zoeken?