Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wifi valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wifi van ziggo en sinds het begin is die altijd al wisselvallig geweest.
vaak valt de wifi helemaal weg en schakelt telefoon weer over op 4g wat voor hoop overige kosten zorgt.
heb al heel vaak aan de lijn gezeten met ziggo en alles al geprobeerd : alle kanalen geprobeerd, router verplaatst naar hoger opervlak, gezorgd er niks voor de router staat etc, maar niks helpt, de wifi is nog steeds onstabiel en valt regelmatig weg.
bij ziggo zeggen ze dan dat ze wifi niet kunnen garanderen dus doen ze er verder niks aan :(
heb naar zeggen van ziggo een wifi versterker gekocht. een d-link, maar als ik op deze ingelogd was, was de download snelheid veel langzamer dan als ik op mn originele router zat (op momenten dat die t wel doet) en wifi viel nog steeds weg, enige voordeel hier was dat ik drie verbindingen had en die automatisch een ander pakte.
maar gezien een versterker enkel versterkt lijkt t mij dat die niet kan helpen als de verbinding die die moet versterken steeds wegvalt en er dus niet eens is.

ik loop nu al bijna 9 maanden met dit probleem en heb geen flauw idee meer wat ik kan doen.
als iemand suggesties heeft please please let me know ;w

p.s. ligt ook niet aan drukke omgeving, woon namelijk in een flat voor wat ouderen dus bijna niemand heeft wifi van mijn directe buren

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:21

lier

MikroTik nerd

Zou je je WiFi settings met ons willen delen?

Idealiter:
- WPA2 AES
- vast kanaal (1, 6 of 11)
- 20MHz bandbreedte
- n-only
- WMM aan

Ondersteund je telefoon de 5GHz band? En om welke telefoon gaat het?
Welke D-Link router/accesspoint/repeater (versterker???) heb je?
Hebben andere devices nog wel verbinding via WiFi?

Eerst het probleem, dan de oplossing