Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SourceTree Installatie Windows 10: Error 1632

Pagina: 1
Acties:

• Serellyn
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 20:26
Beste mannen,

Sinds gister heb ik Windows 10 op mijn computer geïnstalleerd. Op wat kleine problemen na ben ik erg tevreden over de nieuwe Windows versie.

Nu probeerde ik SourceTree te installeren maar kreeg ik de volgende foutmelding:
'server returned unexpected error 1632 attempting to install package <C:\ProgramData\Atlassian\SourceTree1.6.18\install\SourceTreeSetup_1.6.18.msi>'
Hierna heb ik het installatiepakket van locatie veranderd maar bleef de 1632 error aanwezig met een verwijzing naar de nieuwe locatie.

Na een half uur proberen om de installatie op gang te laten komen begin ik gefrustreerd te raken.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Serellyn

p.s. Systeem informatie
Windows 10 x64
ASUS P8z68-v pro
8GB DDR3
GTX770

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als ik je error door Google gooi, krijg ik https://support.microsoft.com/en-us/kb/290158 als eerste hit. De code die je krijgt komt overeen met het probleem dat je temp map niet beschrijfbaar is. De andere resultaten gaven mogelijke oplossingen, maar die mag je zelf gaan zoeken, want dat heb je verzuimt te doen alvorens dit topic te openen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Serellyn
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 20:26
Hero of Time schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:02:
Als ik je error door Google gooi, krijg ik https://support.microsoft.com/en-us/kb/290158 als eerste hit. De code die je krijgt komt overeen met het probleem dat je temp map niet beschrijfbaar is. De andere resultaten gaven mogelijke oplossingen, maar die mag je zelf gaan zoeken, want dat heb je verzuimt te doen alvorens dit topic te openen.
Onzin dat ik verzuimt heb dit te doen, alleen vergeten te vermelden. Er mag wel eens vriendelijker met gebruikers omgegaan worden hier.

Dit probleem dat ik had, had NIETS te maken met de Temp folder maar de Installer folder. Blijkbaar is er iets fout gegaan tijdens de Windows installatie en was er geen C:/Windows/Installer folder aangemaakt, ik heb de keuze gemaakt om Windows nogmaals te installeren en nu werkt alles prima.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Serellyn schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:46:
[...]

Onzin dat ik verzuimt heb dit te doen, alleen vergeten te vermelden.
Wij kunnen in onze kristallen bol niet zien wat je wel en niet hebt gedaan en wat je bent vergeten te melden. Dus alles wat niet gemeld is, staat gelijk aan niet gedaan. Je wilt altijd zo volledig mogelijk zijn, leest over het algemeen je post nog een keer na voordat je op verzenden klikt om er zeker van te zijn dat je alles wat je wilt zeggen erin staat en niets vergeten bent.
Maar ook het melden dat je hebt gezocht is nog steeds nietszeggend. We krijgen hier genoeg gebruikers die beweren te hebben gezocht, maar als je dan zelf 2 seconde de tijd neemt om te zoeken op wat die persoon zou hebben gezocht, vind je het antwoord direct. Resultaten moeten dus ook gegeven worden met de melding erbij waarom het niet werkt. Anders blijven we herhalen en wijzen naar oplossingen die blijkbaar niet werken.
Dit probleem dat ik had, had NIETS te maken met de Temp folder maar de Installer folder. Blijkbaar is er iets fout gegaan tijdens de Windows installatie en was er geen C:/Windows/Installer folder aangemaakt, ik heb de keuze gemaakt om Windows nogmaals te installeren en nu werkt alles prima.
Goed dat je het hebt opgelost. Alleen de foutmelding die je gaf wees wel degelijk naar het missen van de temp map. Waar die is voor de Microsoft Installer weet ik niet uit m'n hoofd, maar zo te horen dus blijkbaar in C:\Windows\Installer, ipv in %TEMP%. Het heeft dus wel degelijke te maken met de temp map.
Er mag wel eens vriendelijker met gebruikers omgegaan worden hier.
En hoe vriendelijk kom jij hier dan over? Ik geef netjes aan wat er nog mist en waar je op had moeten zoeken. Jij daarentegen komt gelijk met verwijten en dat wij aardiger moeten zijn. Dat komt nogal over als een klap in het gezicht.

Commandline FTW | Tweakt met mate