Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Downloads: Synology DSM 5.2-5592.2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
downloads: Synology Disk Station Manager 5.2 build 5592.2

In de tekst wordt nog altijd gewag gemaakt van CubeStations. Nu is het zo dat 2007 het laatste modeljaar was waarin CubeStations werden uitgebracht (CS407 en CS407e). De laatste update (3.1-1639) voor die systemen kwam uit in 2014, met versie 3.1 van DSM (en niet versie 5.x).
Synology DSM is de beheersoftware die op diverse nas-producten van het bedrijf draait. De Disk, Cube en Rack Stations bieden meer dan alleen extra opslagruimte.
Gelieve de tekst aan te passen. En natuurlijk geldt datzelfde voor alle andere berichten over Synology firmware-updates met betrekking tot DSM 4.x en DSM 5.x.

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ff iets anders over de 'downloads' sectie. En dat viel me op bij deze Synology update melding.
De ene keer staat het onder 'Firmware updates' en de andere keer staat het onder het lijstje 'Software updates'. :?

Zo ook b.v. de Nvidia driver update; meestal onder de 'Driver updates' en nu ineens onder 'Software updates' ??!??

Is dat de nieuwe willekeur? ;)

Mooie Plaatjes   

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:51

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik zie het probleem niet zo, want Disk Station Manager is de beheersoftware voor de diverse nas-modellen. Dat ze tegenwoordig geen cubestations meer maken is juist. En dan is er inderdaad geen DSM 5.x voor de Cubestations klopt ook, maar dat beweer ik ook helemaal niet.

En nee, ehtweak, dat is een foutje wat ik snel even ga aanpassen. :)

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Verwijderd

Topicstarter
Als het in zijn algemeenheid over DSM als besturingssysteem voor NAS-systemen van Synology gaat is de bewering niet onjuist, daar kan ik inkomen. Maar je bericht staat in de download-sectie en gaat over een specifieke update. Om dan toch nog te refereren aan antieke hardware waar de update niet voor geldt komt mij uiterst vreemd voor en schept mogelijk verwarring. Om die reden zou ik de verwijzing naar CubeStations, zorgvuldigheidshalve, laten vervallen in dit soort artikelen.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Drobanir schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:21:
Ik zie het probleem niet zo, want Disk Station Manager is de beheersoftware voor de diverse nas-modellen. Dat ze tegenwoordig geen cubestations meer maken is juist. En dan is er inderdaad geen DSM 5.x voor de Cubestations klopt ook, maar dat beweer ik ook helemaal niet.
Maar tegenwoordig zijn er ook de VS360HD, die je niet noemt, maar waar wel deze DSM op draait. En waarschijnlijk binnenkort ook een router die DSM draait.

Als je de tekst aanpast naar "De systemen van Synology ... " ben je altijd feitelijk correct en hoef je het ook niet meer aan te passen :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:51

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Kan ik mee leven. :)

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Verwijderd

Topicstarter
Top! d:)b
Pagina: 1