De Samsung Galaxy Tab S2 komt eraan ("vanaf 3 september verkrijgbaar" volgens Samsung).
Nu valt mij op dat tussen het 'kleine' model en 'grote' model, honderd euro verschil in prijs zit!
Terwijl de hardware vrijwel gelijk is. Alleen heeft het 9,7" overduidelijk een iets groter scherm natuurlijk, en door de grotere afmetingen ook ruimte voor een batterij met hogere capaciteit (5.870mAh t.o.v. 4.000mAh).
Maar dan 100,- prijsverschil?!
Nouja... ik wilde 't even "in de groep gooien"
Bij de eerste Tab S was het verschil in schermgrootte tenminste nog ietsje meer
Ik kijk rustig rond voor een mogelijke opvolger van mijn - immens trage - Galaxy Tab 2 (10.1"), zo kwam ik erop. Misschien eerst een Custom Rom proberen op de Tab 2... wie weet kan die dan nog een tijdje mee
Nu valt mij op dat tussen het 'kleine' model en 'grote' model, honderd euro verschil in prijs zit!
Terwijl de hardware vrijwel gelijk is. Alleen heeft het 9,7" overduidelijk een iets groter scherm natuurlijk, en door de grotere afmetingen ook ruimte voor een batterij met hogere capaciteit (5.870mAh t.o.v. 4.000mAh).
Maar dan 100,- prijsverschil?!

Samsung Galaxy Tab S[b]2[/b] 9,7" € 499,- Samsung Galaxy Tab S[b]2[/b] 8" € 399,- -------------------------- -scherm-afm.-verschil-1,7"
Bij de eerste Tab S was het verschil in schermgrootte tenminste nog ietsje meer
Samsung Galaxy Tab S 10,5" Samsung Galaxy Tab S 8,4" -------------------------- -scherm-afm.-verschil-2,1"
Ik kijk rustig rond voor een mogelijke opvolger van mijn - immens trage - Galaxy Tab 2 (10.1"), zo kwam ik erop. Misschien eerst een Custom Rom proberen op de Tab 2... wie weet kan die dan nog een tijdje mee