Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 10 gebruikt internetverbinding om updates bij andere

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Bij de professionele versies van Windows 10 staat de instelling standaard op 'alleen lokaal netwerk'.
Dat is helaas niet waar, zowel hier als bij een aantal anderen, zie Donny in 'nieuws: Windows 10 gebruikt internetverbinding om updates bij anderen af te leveren' + replies en botoo in 'nieuws: Windows 10 gebruikt internetverbinding om updates bij anderen af te leveren', daar stond ie op ook updates via internet verspreiden.

Of het met insider builds te maken heeft weet ik niet, maar na de vele insider builds heb ik met de huidige versie een schone factory install gedaan (zonder iets te bewaren), waarbij de insider inschrijving standaard niet actief is. Krijg dus geen insider builds (meer), tenzij ik het weer aan zet.

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 30-07-2015 21:07 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:19
+1. Heb geupdate van windows 7 pro naar windows 10 pro, en stond ook standaard op lokaal + internet.

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 13:51
Ook voor mij op de Pro versie stond gewoon automatisch lokaal en via internet verspreiden aan.

Ter aanvulling op Raven's post is bij mij de pro installatie van windows 10 over een windows 7 pro gekomen, dus (ook bij mij) een eerdere preview versie zal er niets mee te maken hebben.

[ Voor 50% gewijzigd door flippiej op 30-07-2015 23:16 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat ging om de Enterprise- en Education-edities. Nu goed opgeschreven :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ah, dat verklaart 't, thanks :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde