Toon posts:

Probleem/Windows Vista: map op D-schijf loopt vast.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

mijn vraag gaat over een vastlopende map op mijn D-schijf. (Windows Vista, Acer aspire 5720Z).

Van de diverse mappen die ik heb op de D-schijf, is er 1 die niet meer te openen is. Hij geeft geen foutmelding, maar blijft meteen hangen. De enige optie om dan dit euvel te verhelpen is door in taakbeheer, de niet reagerende sessie, te beëindigen.

Bij de eigenschappen staat dat de map een alleen-lezen-bestand is. Ook al vink ik dit uit en klik ik op "toepassen". Het blijft er staan.

Wat kan ik proberen nog om de inhoud in deze map te redden? Het gaat om bijna 600 foto's.

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
mapopties en voorbeeldweergave uitzetten ?

Ik vrees dat voorbeeldweergave aan staat en Windows dus even rap 600 previews mag gaan maken op een oude laptop en OS en hier heel lang mee bezig is

http://www.sevenforums.co...review-pane-turn-off.html

[ Voor 23% gewijzigd door Breezers op 30-07-2015 20:59 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 11:41
Map kopieren naar een usb stick oid en dan proberen te openen (eventueel op een andere machine)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eens kijken of het is wat Breezers zegt...

@YayYo86, ik heb al een deel kunnen redden doordat ik op een of andere manier die map gelukkig wel heb kunnen kopieren, maar dat is op een gegeven moment ook niet meer mogelijk geworden. Een USB stick heb ik niet, wat ik wel kan proberen is het op een DVD te branden en kijken of dat werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas... Ik gebruik geen voorbeelden. Heb ook even alles naar de standaardwaarden gezet bij "map- en zoekopties". Daarna geprobeerd of het iets uitmaakte, maar helaas, hij hangt weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Linux live CD/USB maken en kijken of je op die manier de map kan openen ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een online opslag zie ik? Ik ga eens kijken of ik daar wat mee kan!
Ondertussen zal ik de brander ook laten draaien, hopelijk lukt het daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je wil het niet weten, maar heb het op weten te lossen!
Ik ging naar de eigenschappen van de map en koos daar voor de optie delen. Ik koos mezelf en klikte vervolgens op de link en de map ging open! Althans, ik kon de items zien.

Nu snel kopieren en plakken naar de nieuwere map die wel naar behoren werkt :)

Toch bedankt voor de tips!
Pagina: 1