Toon posts:

Msi z87 xpower chip doorgebrand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi medetweakers,

mijn moederbord is stuk. Dit is gebeurd door een chip dat is doorgebrand. Als alles is aangesloten doen de knop lichten het wel etc, maar de moederbord start dus niet.

In de website van Msi staat dat alle moederborden een 36 maanden garantie duur hebben.

Nu is die van mij in 06-2013 gemaakt (Juni). Dit kan ik zien door mijn serial nummer die zowel als op moederbord en doos zit.

Val ik dus nog onder de garantie, de moederbord is stuk gegaan nadat ik een videokaart had verkocht en vervolgens de oude erin. Vervolgens opgestart alles werkte vervolgens de drivers installeren en poef zwart scherm. Vervolgens is de mobo nooit aangeweest.

Stel dat ik in de garantie val, hoe moet ik verklaren wat er is gebeurd, een brief erbij etc? Of kunnen zij dit gewoon zelf checken.

Excuses voor het taalgebruik, het is niet m'n beste kant :P

Mvg,

Hicham

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Ik zou hem gewoon opsturen, ze moeten het zelf uitzoeken :p

Verder is zo'n chip prima te vervangen dus als zij het niet willen kan het zijn dat sebastius of ik daar wel zin in hebben.

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-01 14:31
Je zit nét over de 2 jaar heen, dus ik zou eerst eens contact opnemen met de originele leverancier. Even kijken wat die zeggen, en als zij er geen zin in hebben contact opnemen met MSI. Je hebt officieel namelijk niets te maken met MSI ;) Verder zal je bij het contact opnemen te horen krijgen wat erbij moet, en zullen ze ook wel vragen wat er precies aan de hand is.

Verwijderd

Topicstarter
Xudonax schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:45:
Je zit nét over de 2 jaar heen, dus ik zou eerst eens contact opnemen met de originele leverancier. Even kijken wat die zeggen, en als zij er geen zin in hebben contact opnemen met MSI. Je hebt officieel namelijk niets te maken met MSI ;) Verder zal je bij het contact opnemen te horen krijgen wat erbij moet, en zullen ze ook wel vragen wat er precies aan de hand is.
Het enigste wat daar mis mee is, dat ik hem van een mede-tweaker heb gekocht. Verder staat er bij msi dat zij gewoon de Serie nummer checken, een factuur of iet's is niet nodig.

Alles zit er nog bij, van de sli kabels tot aan de sticker. Bedankt voor de informatie, zal dus morgen contact op nemen. Mocht iemand nog enig ervaringen hebben met de garantie met msi hoor ik het al te graag.