• Eswadap
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-03-2022
Goedenavond,

Als ik op vakantie ga neem ik nu meestal een wegwerpcamera mee die ook waterbestendig is. Dit kost echter elke keer zo'n 20 euro(camera + ontwikkelen)

Nu zag ik dat de digitale/actie onderwatercamera's tegenwoordig ook al voor €60,- te krijgen zijn.
Mijn vraag is echter wat ik beter kan kopen een waterbestendige actiecamera van die prijs of een waterbestendige digitale camera?

Ik wil de camera dus voornamelijk op vakantie gebruiken zo'n twee keer per jaar tijdens het zwemmen / snorkelen of andere wateractiviteiten.

Verder is af en toe een foto op het droge maken wanneer ik geen andere camera bij me heb ook wenselijk.

Als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag :) .

Alvast bedankt.

Groetjes,

Jan

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat wil je er vooral mee doen, fotograferen of filmen? Actiecamera's zijn meestal vooral op dat laatste gericht en lang niet altijd even makkelijk in gebruik / kwalitatief goed om mooie foto's te maken.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Eswadap
Oké ja het hoofddoel is toch wel om er foto's mee te maken. Dan zal een digitale camera dus meer uitkomst bieden voor mij?

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-11 10:39

ITsEZ

parttime all-rounder

De keuze tussen een wegwerp camera van 20 euro en een camera die je geregeld kan gebruiken van 60 euro lijkt me simpel, alleen zullen ze allebij qua kwaliteit wat te wensen over laten.

Het ligt er een beetje aan hoe serieus je bent over onderwaterfotografie maar mocht je het geld er voor over hebben zou ik toch goed naar bijvoorbeeld deze gaan kijken
pricewatch: Nikon Coolpix AW130 Groen

Misschien is dit ook leuk voor je [Xiaomi Yi Cam] Ervaringen & Discussie wel een waterproof case bij kopen uiteraard

[ Voor 14% gewijzigd door ITsEZ op 31-07-2015 16:50 ]

What you see is always what you get.

• Eswadap
Bedankt voor het advies ITsEZ, het gaat echter alleen om gebruik tijdens de vakantieperioden mijn budget is er dus niet al te hoog voor en ik neem daarom genoegen met een wat mindere kwaliteit.

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:46
Nikon S33 :)

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Pagina: 1