Hey
Ik heb zo'n anderhalf jaar geleden zelf mijn pc in elkaar gestoken en aangezien ik nu terug wat budget heb kunnen vrijmaken (cc. €300) vind ik dat het tijd wordt om enkele onderdelen up te graden. Ik ben ook van plan om met dit budget een mechanisch toetsenbord te kopen. (ik wil graag cherry reds en een apart numpad, de looks kunnen mij niet al te veel schelen)
Dit is mijn huidig pc:
Ik gebruik hem voornamelijk om te gamen. Het zwaarste spel dat ik momenteel bezit is GTA V.
Ik heb even rondgekeken en denk erover om dit aan te kopen:
Lijkt dit een goede aankoop of zijn jullie van mening dat ik beter eerst een ander onderdeel/toetsenbord kan aankopen.
Ik ben ook nog aan het twijfelen om eventueel een ssd in men pc te stoppen. Ik weet niet of het lang duurt om een grote hoeveelheid gevens over te zetten van een hdd naar een ssd dus voorlopig houdt dit me nog wat tegen. (Ook al omdat ssd's wel vrij duur kunnen uitvallen)
Hebben jullie hier suggesties over?
Groetjes
Ik heb zo'n anderhalf jaar geleden zelf mijn pc in elkaar gestoken en aangezien ik nu terug wat budget heb kunnen vrijmaken (cc. €300) vind ik dat het tijd wordt om enkele onderdelen up te graden. Ik ben ook van plan om met dit budget een mechanisch toetsenbord te kopen. (ik wil graag cherry reds en een apart numpad, de looks kunnen mij niet al te veel schelen)
Dit is mijn huidig pc:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3220 Boxed | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Club 3D Radeon HD 7850 '13Series | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 38,90 | € 38,90 |
| 2 | Crucial CT51264BA160BJ | € 21,01 | € 42,02 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 430W | € 59,80 | € 59,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 293,71 | |
Ik gebruik hem voornamelijk om te gamen. Het zwaarste spel dat ik momenteel bezit is GTA V.
Ik heb even rondgekeken en denk erover om dit aan te kopen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | CM Storm QuickFire TK (Red switch) | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 279,- | |
Lijkt dit een goede aankoop of zijn jullie van mening dat ik beter eerst een ander onderdeel/toetsenbord kan aankopen.
Ik ben ook nog aan het twijfelen om eventueel een ssd in men pc te stoppen. Ik weet niet of het lang duurt om een grote hoeveelheid gevens over te zetten van een hdd naar een ssd dus voorlopig houdt dit me nog wat tegen. (Ook al omdat ssd's wel vrij duur kunnen uitvallen)
Hebben jullie hier suggesties over?
Groetjes