Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HDijk79
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-05-2024
Goedemiddag,

In de hoop dat jullie wellicht een antwoord weten stel ik mijn vraag hier.

Zoals de titel al aangeeft, het gaat om een HTC One Mini
Sinds een week is het voor mij niet mogelijk om *.flac-bestanden of video-bestanden af te spelen.
Ook de apps Youtube, Facebook en bijvoorbeeld Dumpert, kunnen geen video of audio meer vertonen.
Deze lopen of vast of geven een foutmelding.

In eerste instantie maar het cache van de apps verwijderd, geen resultaat.
Toen de apps verwijderd en vervolgens opnieuw geinstalleerd, geen resultaat.
Nu heb ik net de telefoon volledig terug gezet naar de fabreksinstellingen, je raadt het al geen resultaat. :N

Fabrieksherstel uitgevoerd inclusief het volledig opschonen/formatteren van het opslaggeheugen.
De foutmelding die Youtube geeft: "Er was een probleem tijdens het afspelen, aanraken voor een nieuwe poging."
Jet AudioBasic loopt direct vast op het moment dat ik een *.flac-bestand probeer af te spelen.

Android: 4.4.2(origineel, geen custom-rom)

Ik zelf neig naar een defect, echter zou de logica dan zijn(voor mij althans) dat je ook met bijvoorbeeld bellen of andere toepassingen problemen zou moeten ondervinden.

Heeft iemand hier een idee wat de oorzaak kan zijn?

[ Voor 0% gewijzigd door HDijk79 op 30-07-2015 18:09 . Reden: typo ]

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:11
Probeer eens het originele firmware te flashen ipv alleen een fabrieksherstel :)

• HDijk79
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-05-2024
Hee Harvey,

Begrijp ik correct dat een fabrieksherstel dan niet alles volledig terug zet?
Heb ik dan niet eerst de originele ROM nodig om dit te doen?

Of staat deze nog op de telefoon?
Ik neem (wellicht verkeerd) aan dat je hiervoor root-toegang nodig bent?

Naar aanleiding van je bericht heb ik dit gegoogled, maar kom ik uit op custom-rom's?