• RestUnknown
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11-2023
Hallo

Ik ben op zoek naar een GoPro, maar omdat er nogal wat verschillende modellen in zijn en de prijzen vrij hard uiteen lopen, zoek ik wat advies.

Zoals de threadtitel zegt, is het voor te parapenten. Ik zie dat de duurdere kunnen filmen aan 4k met 30fps, maar dit heb ik niet nodig, ik heb geen toestellen die dit kunnen afspelen. Wat ik wel wil is dat ik zo lang mogelijk toekom.

Daarnaast zie ik ook de goedkope Hero van 139 euro, maar is dat wel de moeite omwille van de waarschijnlijk lage kwaliteit?

Bedankt

Verwijderd

Als ik het zo lees, heb je de eisen voor jezelf al helder:
- lange accuduur
- goede beeldkwaliteit, maar 4k@30fps hoeft niet.

Dus wat heb je zelf al gevonden?

Rest mij dit min of meer relevante videootje te embedden;
de goedkope Hero van 139 euro
Ooohw, die Hero, ja die ja. In de review hieronder "Hero4 Black, Hero4 Silver, GoPro Hero" meerdere Hero's. Denk niet dat ze allemaal 139 euro zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2015 17:15 ]

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:47
En nog wat leesvoer: http://www.dcrainmaker.co...opros-review-indepth.html. Ook over de de vierkante heeft hij al wat geschreven.

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-11 12:27
Houd ook rekening met de computer die het allemaal moet kunnen opslaan en monteren. Een hoog fps is leuk, maar je computer moet het wel soepel kunnen afspelen en editen.

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-11 10:50
Ik heb de Hero en die doet t prima maar heeft geen losse accu en kan niet uit zn case