Beste Android (en goedkope China phone) kenners,
Wij zijn zwanger
en daarom besloten om mijn moeder een upgrade te schenken van haar (jaja
) Nokia 3310 naar een smartphone. Ben zelf een fervent iPhone gebruiker maar voor de dingen waarvoor mijn moeder het toestel gaat gebruiken (whatsapp, camera en mail) is dit al snel overkill en te duur. Simpelweg vanwege het feit dat een 4S of 5 te traag is icm een modern iOS als 8.x
Een smartphone op Android zou dan een goede optie zijn verwacht ik. Zeker icm cyanogenmod wat me een clean en snel OS zonder fratsen lijkt voor mijn moeder.
Wie kan mij helpen met een stap in de juiste richting?
Ik zoek een?
Android toestel waar cyanogenmod vlotjes op draait
Wat is je budget?
Maximaal zo'n 120 EUR
(valt iets aan te passen)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
WhatsApp, e-mail en foto's maken, goede/decent camera is een must
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb zelf voornamelijk tweedehands gekeken, Galaxy S3 16GB b.v. maar nieuwsgierig of iemand de gouden tip heeft mbt een nieuw toestel
Heb het Chinaphone topic gelezen maar daar staan zoveel modellen in dat het lastig distilleren was. Iemand een goede/gouden tip?
Wij zijn zwanger
Een smartphone op Android zou dan een goede optie zijn verwacht ik. Zeker icm cyanogenmod wat me een clean en snel OS zonder fratsen lijkt voor mijn moeder.
Wie kan mij helpen met een stap in de juiste richting?
Ik zoek een?
Android toestel waar cyanogenmod vlotjes op draait
Wat is je budget?
Maximaal zo'n 120 EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
WhatsApp, e-mail en foto's maken, goede/decent camera is een must
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb zelf voornamelijk tweedehands gekeken, Galaxy S3 16GB b.v. maar nieuwsgierig of iemand de gouden tip heeft mbt een nieuw toestel
Heb het Chinaphone topic gelezen maar daar staan zoveel modellen in dat het lastig distilleren was. Iemand een goede/gouden tip?