Ik zit nu met een probleem. Ik heb net m'n Asus Vivotab Smart geupdate naar Windows 10 en wilde net de Minecraft for Windows 10 Edition downloaden vanuit de Store.
Echter, de Store gaf aan dat ik Minecraft niet kon installeren omdat een x64 cpu vereist is. Nu is de Atom in m'n tablet x86.
Is er een manier waarop je je Windows versie (of de Store) kan laten 'denken' dat het een x64 computer is? Dus dat je de architectuur kan 'faken' voor een bepaald programma? Ik heb er al een tijdje op zitten zoeken maar kan helaas niks vinden
. Aangezien de Minecraft for W10 een Universal app is lijkt me toch dat het mogelijk moet zijn (het draait namelijk ook gewoon op m'n Lumia 735 met Windows 10).
Bedankt iedereen voor jullie reacties!
Echter, de Store gaf aan dat ik Minecraft niet kon installeren omdat een x64 cpu vereist is. Nu is de Atom in m'n tablet x86.
Is er een manier waarop je je Windows versie (of de Store) kan laten 'denken' dat het een x64 computer is? Dus dat je de architectuur kan 'faken' voor een bepaald programma? Ik heb er al een tijdje op zitten zoeken maar kan helaas niks vinden
Bedankt iedereen voor jullie reacties!
[ Voor 12% gewijzigd door brick5492 op 30-07-2015 15:37 ]