Ik ben zelf op zoek naar een chinaphone, het probleem is gewoon dat er zoveel keuze is en ik niet weet wat er nou wel OK is en wat te vermijden, zeker qua hardware ben ik niet echt mee op dat vlak.
Een familielid heeft vorige week een Honor 7 gekocht dus ben ik ook maar eens gaan rondkijken op die site daar, teveel keuze gewoon.
Daarom kom ik hier wat raad vragen.
Mijn vorige telefoons waren: iphone 4s>nexus 5>galaxy s4 black edition>nu voorlopig mijn oude blackberry
-5 tot 5,5"
-minimum 32 gb( liefst intern, SD mag maar hoeft niet)
-fingerprint scanner (wel eentje die super werkt, anders valt deze optie weg)
-4g op de 800 en 1800mhz band (vooral dit is wat moeilijker te vinden en de reden waarom ik mijn oneplusone direct verkocht heb)
-vlotte skin en een merk die toch wat updates brengt.
-ik speel alleen de kleine 5min. spelletjes, youtube, mail, whatsapp en snapchat. FB heb ik zelf niet, het moet dus zeker niet de snelste of duurste zijn.
Budget draait rond de 250euro, maar liefst 200euro
Een familielid heeft vorige week een Honor 7 gekocht dus ben ik ook maar eens gaan rondkijken op die site daar, teveel keuze gewoon.
Daarom kom ik hier wat raad vragen.
Mijn vorige telefoons waren: iphone 4s>nexus 5>galaxy s4 black edition>nu voorlopig mijn oude blackberry
-5 tot 5,5"
-minimum 32 gb( liefst intern, SD mag maar hoeft niet)
-fingerprint scanner (wel eentje die super werkt, anders valt deze optie weg)
-4g op de 800 en 1800mhz band (vooral dit is wat moeilijker te vinden en de reden waarom ik mijn oneplusone direct verkocht heb)
-vlotte skin en een merk die toch wat updates brengt.
-ik speel alleen de kleine 5min. spelletjes, youtube, mail, whatsapp en snapchat. FB heb ik zelf niet, het moet dus zeker niet de snelste of duurste zijn.
Budget draait rond de 250euro, maar liefst 200euro