Reviews van Windows 10 Technical Preview verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 20:23

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
Ik weet niet 100% zeker of het hier goed staat of niet, indien verplaatsing nodig is, ga gerust je gang ;).

Een tijd terug heb ik dit ook al eens geplaatst, daar werd toen niet op gereageerd. Maar nu met de release van Windows 10 lijkt me dit een zeer valide punt.

Als je kijkt bij de pagina van Windows 10:
pricewatch: Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM
Dan staan hier nog een aantal reviews tussen van de Technical Preview van een tijd terug. Lijkt me dat deze hier ondertussen weg mogen, aangezien de Technical Preview verleden tijd is en Windows 10 nu uit is. Daarom lijkt het me handig om met een schone lei te beginnen. Niet dat de 'reviews' slecht zijn, maar het is van een Windows-versie die niet langer 'bestaat' om het zo te zeggen.

Mochten mensen het hier niet mee eens zijn, dan laten we er maar lustig op los discussiëren! :)

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:10

Fiber

Beaches are for storming.

Waarom zouden ze weg moeten? Zo lang de nieuwste reviews maar bovenaan staan is er toch niks aan de hand...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat je meer reacties krijgt op de juiste plek. ;)

LA >> PW

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 16:40
Fiber schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:44:
Waarom zouden ze weg moeten? Zo lang de nieuwste reviews maar bovenaan staan is er toch niks aan de hand...?
Beetje raar om reviews te hebben van software terwijl de software nog niet als af werd beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49

D4NG3R

kiwi

:)

Fiber schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:44:
Omdat oude(re) reviews van de testperiode een onnodig negatief of positief beeld kunnen schetsen over de uiteindelijk uitgebrachte versie. Prima als deze reviews blijven staan, maar het zou geen slecht idee zijn om deze duidelijk te bestempelen als pre-release.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 20:23

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
Dat zou inderdaad ook een optie zijn, om 'reviews' die in een Beta-fase van software geschreven is ook een dikke stempel krijgt als zijnde een review van beta-materiaal. Op deze manier kan het inderdaad gebeuren wat D4NG3R zegt: dat er een onnodig negatief of positief beeld geschetst wordt.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had zojuist hier iemand, 'ik las aardig wat commentaar over windows 10 in de reviews'.

Kijk je naar details, persoon die 2 sterren geeft, geeft niet eens aan dat het een preview is (wat een insider wel ziet, gezien de datum).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1