Op maandag 18 juni 2001 16:58 schreef Superdude het volgende:
En als hij inderdaar 2.6 volt is, hoe moet ie dan staan?
Ik heb net de zooi er uit gehaald en die pasta eraf geveegd, wat blijkt nou gotvre&*@&@*$(@), er is in derechter bovenhoek vande core een heeeeeeeeeeeel klein sukje weg!!!! Ik hoop niet dat dit net is gebeurd, anders heb ik straks een probleem en 450 piek minder op mijn rekening!!!!
Ik ga even bij een vriend langs om wat processor koelpasta te halen. Ik hoop niet dat er iets kapot is

ten eerste maakt het echt geen ruk uit of je er termaltake pasta tussen doet of pasta van een electro winkel voor 10,- dus dat hoef je al niet meer te proberen. Ik heb zelf van dat termaltak pasta gehad en werkte perfect.
dat er een stukkie van je core af is is natuurlijk ook niet bevorderlijk voor de temperatuur, maar de kans dat ie nog werkt is wel groot denk ik. Je vraagt ook zelf om dit soort problemen met een super-orb, echt de zwaarste crap k*t cooler die er is man, als je had gesearched had je reacties tegen gekomen waar die cooler ten zeerste afgeraden word; bij eynstijn verkopen ze em zelfs niet meer; dump dat ding, koop een nieuwe, maar zet en er niet nog een keer op als je je cpu heel wil houden
/owja, die 2.6 volt is bull mits je een voltage mod heb gedaan, moet standaart op 1.75 staan en kan maar tot 1.85