Ik zoek een?
Wide Monitor
Wat is je budget?
+- 300 euro. Wil mij liefst aan mijn budget houden, maar mag iets hoger zijn indien verhouding prijs/prestatie beter is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat ik me zal moeten beperken tot LG ?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het zou voornamelijk zijn om te gamen, maar ook voor school. Ik vind het multitasken ideaal daarvoor om bv met Word te werken en de andere kant wat opzoekwerk kunnen doen.Ook moet ik gebruik maken van Adobe software zoals Photoshop & Illustrator.
Wat voornamelijk belangrijk zal zijn is uiteraard ook mijn setup. Deze is al volgende:
- i5-4460 3.2 GHz
- R9 280 3GB
- 8gb RAM
- Monitor : LG 27" ( geen wide, whatsoever )
Zal mijn setup voldoende FPS kunnen halen voor het gamen ? Ik zie echter een aantal LG's voorbijvliegen in de Pricewatch, met hier & daar wat verschil qua specs, maar niet zo heel veel. Ik neem aan dat de reactietijd ook een rol zal spelen. Een tragere reactietijd zorgt dit rap voor irritatie ?
Monitors die ik in gedachten had:
pricewatch:372164/lg-29um65-p-zwart.html
pricewatch:372164/lg-29um67-p-zwart.html
Alvast bedankt !
Jeremy
Wide Monitor
Wat is je budget?
+- 300 euro. Wil mij liefst aan mijn budget houden, maar mag iets hoger zijn indien verhouding prijs/prestatie beter is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat ik me zal moeten beperken tot LG ?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het zou voornamelijk zijn om te gamen, maar ook voor school. Ik vind het multitasken ideaal daarvoor om bv met Word te werken en de andere kant wat opzoekwerk kunnen doen.Ook moet ik gebruik maken van Adobe software zoals Photoshop & Illustrator.
Wat voornamelijk belangrijk zal zijn is uiteraard ook mijn setup. Deze is al volgende:
- i5-4460 3.2 GHz
- R9 280 3GB
- 8gb RAM
- Monitor : LG 27" ( geen wide, whatsoever )
Zal mijn setup voldoende FPS kunnen halen voor het gamen ? Ik zie echter een aantal LG's voorbijvliegen in de Pricewatch, met hier & daar wat verschil qua specs, maar niet zo heel veel. Ik neem aan dat de reactietijd ook een rol zal spelen. Een tragere reactietijd zorgt dit rap voor irritatie ?
Monitors die ik in gedachten had:
pricewatch:372164/lg-29um65-p-zwart.html
pricewatch:372164/lg-29um67-p-zwart.html
Alvast bedankt !
Jeremy
[ Voor 10% gewijzigd door jmignolet op 30-07-2015 13:36 ]