Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 08:44
Voor de duidelijkheid het gaat om deze (en varianten) Smartwatch
pricewatch: Alcatel Watch.

Een mooie prijs en vrij compleet model, mits je geen (third party) apps wilt toevoegen. Ook bandjes wisselen is er niet bij en opladen gaat via het bandje (wel weer inventief, dat moet gezegd).

Ik zoek zelf een eerste smartwatch als iOS-gebruiker en vindt de  Watch te weinig waar voor het vele geld (niet eens GPS voor zo'n bedrag en té afhankelijk van je iPhone), dus wacht ik op de tweede editie van dat klokje. De Alcatel springt positief in het oog, mede door zijn ronde design.

Laat ik vooropstellen: ik wil graag een nieuw horloge (mijne is op sterven na dood), waarbij het handig is als ik wat calorieën kan tellen en eventueel een Whatsappje/SMSje kan ontvangen. Ook reminder van mijn agenda lijkt me wel wat. Kortom, echt zoethoudertje tot de  Watch 2 dus :)

Hoe is jullie ervaring? Kan je me in dezelfde prijscategorie nog een ander iOS-compatible smartwatch adviseren? En nadat ik mijn advies heb, kunnen we hier wellicht ervaringen uitwisselen.

“The greatest teacher, failure is”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:44
Zo is je topic toch niet helemaal voor niets :)

Ik(lees mijn vriendin) heeft deze smartwatch en ik ga hem nu voor de 3de keer terug sturen omdat hij niet meer oplaad. Mijn vriendin gebruikt hem normaal, dus niet om te sporten e.d. Zelfde probleem blijft terug komen en dat is dat na een maand of 3-4 de watch niet meer wilt laden(wss los contact in de band).

Hopelijk krijgen we een restitutie want 3x en hij is van eind december 2015.

Gr Jos