Beste tweakers,
Ik wil graag mijn pc upgraden met moederbord en CPU maar ik ben tegen een paar dingen aangelopen.
Mijn huidige systeem bestaat o.a. uit:
ASRock fm2a75m-dgs r2.0
AMD a10-6800k
Ik wil mijn PC graag upgraden met:
Nu heb ik gehoord dat ik met dit moederbord beter niet een fx-6300 kan combineren omdat het 'power phase design'niet heel goed is. Zelf heb ik geen idee wat dat precies betekend, en kan het niet echt goed vinden op internet.
Ik ga niet overclocken (hou de fabriekssnelheid aan).
Mijn vraag is, is dit nou echt een probleem, of hoef ik niet verder te zoeken naar een ander moederbord?
Als dit wel zo is zou ik het fijn vinden om te horen welk moederbord ik wel kan kiezen.
Ik wil graag mijn pc upgraden met moederbord en CPU maar ik ben tegen een paar dingen aangelopen.
Mijn huidige systeem bestaat o.a. uit:
ASRock fm2a75m-dgs r2.0
AMD a10-6800k
Ik wil mijn PC graag upgraden met:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 104,- | € 104,- |
| 1 | MSI 970A SLI Krait Edition | € 92,95 | € 92,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 196,95 | |
Nu heb ik gehoord dat ik met dit moederbord beter niet een fx-6300 kan combineren omdat het 'power phase design'niet heel goed is. Zelf heb ik geen idee wat dat precies betekend, en kan het niet echt goed vinden op internet.
Ik ga niet overclocken (hou de fabriekssnelheid aan).
Mijn vraag is, is dit nou echt een probleem, of hoef ik niet verder te zoeken naar een ander moederbord?
Als dit wel zo is zou ik het fijn vinden om te horen welk moederbord ik wel kan kiezen.