Upgrade pc

Pagina: 1
Acties:

• jappie166
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:22
Hallo allemaal,

Ten eerste, bedankt voor jullie hulp tot nu toe. Mijn desktop werkt prima en dit mede dankzij jullie hulp.

Ik ben nu bezig met een set-up voor in de kantine van de voetbalclub. Dit is een budget project. Hiervoor heb ik een pc beschikbaar gekregen.(zie hieronder). Hieraan moeten de TV aangesloten worden en twee, nog aan te schaffen, 19" monitoren. Het aansluiten van de tv wil ik via een HDMI aansluiting doen, maar voor de twee monitoren twijfel ik nog aan de aansluiting(VGA /DVI). HDMI lijkt uitgesloten aangezien het moederbord geen HDMI bevat en een videokaart met 3 HDMI aansluitingen zeer prijzig is.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
De 3 schermen worden gebruikt om foto's en standen te laten zien van de elftallen en andere relevante informatie. De informatie is verwerkt in een website die iedere 5 minuten worden ververst.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zo min mogelijk. Uiteraard zal zullen de nieuwe monitoren een prijskaartje hebben.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Huidige systeem:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3 2120 Boxed€ 0,-€ 0,-
1Intel Desktop Board DH61BEB3€ 0,-€ 0,-
1Sapphire Radeon HD 2400Pro€ 0,-€ 0,-
1Samsung UE46D5000€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
EEn nieuwe videokaart zal nodig zijn. Mogelijk de EVGA GeForce 210.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Iedere andere tip of een goedkope build als optie mogen gegeven worden. Ik kijk uit naar jullie reacties en vragen.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:22

Thomg

Aww yiss

HD 2000 support tot 2 monitoren, een dedicated gpu is een must helaas.

Is een 210 inderdaad geen optie? HDMI voor tv, VGA en DVI voor 19 inchers.

• jappie166
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:22
Een 210 support maar 2 poorten tegelijk. Maar is dan wel een goede optie icm met de vga op het moederbord. Echter zal er dan geen resolutie en kleurverschil optreden tussen de twee schermen?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:39
Zo te zien (zie de reviews) kan deze videokaart het wel: http://www.videokaartshop...lex-hd-6450-1gb-ddr3.html

Er zijn vast nog wel meer budgetkaartjes te vinden, behalve dus de 210. Ik vraag me ook af of je de twee videokaarten (externe en de intel igp) wel tegelijkertijd actief kan hebben. Ik heb er geen ervaring mee. Qua resolutie moet het wel kunnen.

[ Voor 29% gewijzigd door GENETX op 30-07-2015 11:42 ]

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Alles is in principe gewoon aanwezig toch? Als het goed is kun je nu vier schermen aansturen, drie via DVI en één via VGA, alleen het geluid kan niet mee. De HD 2400 ondersteund namelijk nog geen geluid via DVI.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic