Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Fellentos
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Beste Tweakers leden,

Ik zoek een smartphone die max. 4,5 inch groot is en een radio tuner heeft. Minimaal 8GB intern geheugen maar dan microSD mogelijk. Bij 16GB geen microSD nodig. Via abonnement max 25 euro per maand, liefst minder. Mag 2 jaar duren. Geen Apple.

Huidige smartphones in beeld:
- Sony Experia Z3 compact
- HTC One mini 2
- Samsung Galaxy S4 mini

Nog suggesties?

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-11 10:22

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Wat ik er hier van lees is de sony experia z3 compact erg goed, met een bijzonder lange accuduur. Die zou ik je dus aanbevelen.

Verwijderd

Je budget en scherm grote zijn wel erg laag. Als je voor een 5 inch of groter gaat heb je voldoende keuze.
Kasj schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:09:
Wat ik er hier van lees is de sony experia z3 compact erg goed, met een bijzonder lange accuduur. Die zou ik je dus aanbevelen.
Die telefoon die willekeurig barst door het ontbreken van een intern frame, met een glazen behuizing die zo stuk gaat? Waarom raad iedereen altijd zo'n brak product aan? En dan heb ik het nog niet eens over het hitte probleem met de z3c...

Verwijderd

Wat Pricewatch Junk zegt, wil ik wel aardig onderschrijven.
Wie kijkt naar hoe ze sony Z3c gebouwd is, ziet gewoon drie lagen met lijm op elkaar geplakt, zonder gebruik van een intern frame.

Bij de consumentenbond, en radar is het toestel ook te populair. Vooral veel mensen klagen over de Z series van Sony dat ze spontaan barsten.

BlackBerry z10 past binnen het budget, en zit qua cpu performance in de de buurt van de s4 mini en htc one mini2. Het heeft de 2GB ram van de Z3c. wel een mindere batterijtijd.

Ik denk ook dat je bij de z10 langer software updates krijgt. De Android runtime is wat beperkter en beschermder tegen hacks dan op gewone toestellen doordat die binnen qnx draait. Standaard heeft die 16GB opslag en ondersteund maximaal 128GB aan micro sd.

Voor de rest zijn er ook een paar nokia's binnen je wensen. De 4xx en 5xx serie voldoen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2015 09:02 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Ik zou lekker in de winkel gaan kijken, scherm formaat en toestel formaat zijn 2 andere zaken. Een 4,5 inch met brede randen is net zo groot als een 5 inch met dunne randen. Je ziet vaak dat nu ook het % scherm tov oppervlak meegenomen wordt in reviews juist om die reden.

Verder denk ik dat van je lijstje de Sony Z3c wel de beste keuze is, ook qua software updates en tijd die je ermee kunt doen, ook doordat Sony goed samenwerkt om custom roms te bieden. Wat gebrek aan intern frame betreft bij de Z3c, zolang je geen skinny jeans type bent, en hem niet in je kontzak stopt, is het risico nihil. Doe je dat wel, moet je verder kijken.
Pagina: 1