Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Arietje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-10 23:27
Zojuist Windows 10 geïnstalleerd en denk eraan de Mail app te gebruiken, gezien ik Windows Live Mail 2012 op Windows 7 altijd gebruikte. Deze Mail app lijkt ongeveer dezelfde functies te hebben.

Echter worden afbeeldingen in e-mails meteen gedownload en weergegeven, dit lijkt mij in privacy en veiligheids opzicht niet wenselijk. Ik kan het bij instellingen niet vinden om het uit te schakelen. Dit zal toch mogelijk moeten zijn?

Heeft iemand verder nog ervaring over deze app? Op of aanmerkingen en evt. ten opzichte van WLM2012? :)

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Volgens mij kan dit niet, maar weet het niet zeker.

offtopic:
Ik wist niet dat er mensen waren die dit niet wilde :P ik heb er altijd een hekel aan afbeeldingen toe te moeten staan (bijvoorbeeld in Mailwise (Android), daar moet je per afzender aangeven de afbeeldingen automatisch te willen zien, daar heb ik echt een hekel aan.

Ik zie ook niet hoe dit ongewenst is ivm privacy

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43
miicker schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 23:02:
Ik zie ook niet hoe dit ongewenst is ivm privacy
Veel nieuwsbrieven en aanverwante mails bevatten server-side afbeeldingen met een uniek ID waarmee ze kunnen tracken wanneer en door wie ze gedownload worden. Kortom tracking.

• Arietje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-10 23:27
Inderdaad, enfin dan blijf ik live mail wel gebruiken bespaard de moeite verder. Wel jammer want het ziet er wel mooi uit verder. Misschien komt het ooit nog in, je kunt ook feedback geven over de app maar dan moet je je account koppelen en zon feedback instelling oid system-wide veranderen. Wat een fratsen allemaal.

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

knip

[ Voor 120% gewijzigd door Rupie op 19-08-2015 20:50 ]

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.