ik ben al een tijdje bezig met het samenstellen van mijn eerste bouw, natuurlijk wou ik eerst weten hoe het moest en wat ik moest kopen.. vandaag ben ik eindelijk klaar met het zoeken van de onderdelen. maar ik zou het graag willen laten nakijken door jullie, even een check als ik niet dingen over het hoofd heb gezien of dingen die eventueel beter kunnen met het zelfde budget. eerst zal ik de onderstaande vragen beantwoorden en zal mijn setup laten zien 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
als eerste wil ik mijn pc gaan gebruiken voor natuurlijk school, maar de reden waarom ik voor een videokaart heb gekozen is dat ik ook aan videoberking doe en ook wel eens een keer een game speel met goede graphics
Wat mag het systeem gaan kosten?
na heel lang denken wat ik aan mijn pc wil uitgeven voor wat ik ermee wil doen kwam ik uit op , 850 euro voor de pc, 200 voor de 27 inch monitor en eventuel 50 euro voor een muis en keyboard( als ik die niet al had)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mijn wensen zitten eigelijk al in mijn setup.
Ga je overklokken?
ik ga zeker niet overklokken als is het alleen maar dat de garantie wegvalt, zoals ik al zij dit is mijn eerste bouw en ik wil het goed doen. meschien dat er later nog wel een keer een nieuw moederbord komt met overklok mogelijkheden, maar dat is nu nog niet nodig.
de eind prijs klopt niet vanwege een of andere rare reden maar hij kost 827.48... op de site waar ik hem wou gaan bestellen si computers kost hij 845,94
als de seagate barracuda geen prijs geeft komt dit omdat hij meschien nu de seagate desktop heet maar nog wel verkrijgbaar is( 50,- )
alvast bedank voor jullie help
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
als eerste wil ik mijn pc gaan gebruiken voor natuurlijk school, maar de reden waarom ik voor een videokaart heb gekozen is dat ik ook aan videoberking doe en ook wel eens een keer een game speel met goede graphics
Wat mag het systeem gaan kosten?
na heel lang denken wat ik aan mijn pc wil uitgeven voor wat ik ermee wil doen kwam ik uit op , 850 euro voor de pc, 200 voor de 27 inch monitor en eventuel 50 euro voor een muis en keyboard( als ik die niet al had)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mijn wensen zitten eigelijk al in mijn setup.
Ga je overklokken?
ik ga zeker niet overklokken als is het alleen maar dat de garantie wegvalt, zoals ik al zij dit is mijn eerste bouw en ik wil het goed doen. meschien dat er later nog wel een keer een nieuw moederbord komt met overklok mogelijkheden, maar dat is nu nog niet nodig.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Asus H97-PRO | € 110,- | € 110,- |
| 1 | MSI Radeon R9 280 Gaming 3G | € 213,- | € 213,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS, 1TB | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-01 Red Led | € 52,83 | € 52,83 |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX318C10FK2/8 | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,25 | € 12,25 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 777,48 | |
de eind prijs klopt niet vanwege een of andere rare reden maar hij kost 827.48... op de site waar ik hem wou gaan bestellen si computers kost hij 845,94
als de seagate barracuda geen prijs geeft komt dit omdat hij meschien nu de seagate desktop heet maar nog wel verkrijgbaar is( 50,- )
alvast bedank voor jullie help