Last of us remastered Walking bug/glitch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-10 10:18
Heb sinds vandaag deze game. Maar waar ik mij aan erger is als ik met mijn analoge stick naar voren ga de character loopt. Maar soms ineens inhoud waardoor je dus telkens gepakt wordt. Iemand een oplossing hiervoor? Het betreft een digitale versie.

Heb even gauw wat gegoogeld maar niet veel wijzer uit geworden dat het een bekend probleem is.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Andere controller proberen? Aangezien het om een Playstation 4-spel gaat kan je er verder bijzonder weinig aan doen namelijk.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Hahn schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:41:
Andere controller proberen? Aangezien het om een Playstation 4-spel gaat kan je er verder bijzonder weinig aan doen namelijk.
Heb maar 1 controler. En daar kan het niet aanliggen die is 3 maand oud en het is alleen met dit spel met andere spellen heb ik dit niet (GTA, FIFA, BF4 & Project Cars)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat 'ie 3 maanden oud is wil niet zeggen dat er niks aan kan mankeren. En verder kan je gewoonweg weinig tot niks instellen bij consoles, dus of je zult ermee moeten leven of je kunt proberen het bij de makers aan te kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Hahn schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:41:
Dat 'ie 3 maanden oud is wil niet zeggen dat er niks aan kan mankeren. En verder kan je gewoonweg weinig tot niks instellen bij consoles, dus of je zult ermee moeten leven of je kunt proberen het bij de makers aan te kaarten.
Ga ik morgen doen. Die 3 maanden wil wel wat zeggen als dit de enige game is met dit probleem. Want FIFA waar je die stick ook gebruikt heeft nergens last van. GTA V gebruik je die stick ook heeft nergens last van. Project cars gebruikt die stick ook nergens last van. The Witcher 3 gebruikt die stick ook nergens last van. Battlefield 4 gebruikt die stick ook nergens last van. Dus het probleem is de game niet de controler

No offence naar jou toe. Je probeert te helpen thanjs anyway

[ Voor 4% gewijzigd door rwbk op 29-07-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik denk ook dat de kans klein is dat het daadwerkelijk je controller is, maar dat is het enige wat je zelf zou kunnen proberen. Verder valt er gewoonweg niks in te stellen of aan te passen bij een Playstation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Hahn schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:20:
Ik denk ook dat de kans klein is dat het daadwerkelijk je controller is, maar dat is het enige wat je zelf zou kunnen proberen. Verder valt er gewoonweg niks in te stellen of aan te passen bij een Playstation 4.
Bljikbaar toch de controller hij begint nu met rassen streden achteruit. Begin er nu ook last van te krijgen met GTA als ik op de map aan het kijken ben. Heb contact gehad met Naughty Dog en Sony (sony moest alles weten van de transactie en kwamen nog niet eens bij het punt van de controller, Heb een USA account en dus moet het allemaal via USA geregeld worden....) Maar dat terzijde ik probeer het nog even met deze controller aangezien ik over 20 dagen een half jaar weg ben en dus niet op de ps4 speel.

Bericht van Naughty Dog
The sensitivity for all games isn't equal which is why it doesn't occur for all titles. You should contact PlayStation support and request a replacement controller.
Vandaag dan ook contact gehad met de Mediamarkt daar komt mijn PS4 vandaan. Dus ik had gevraagd of het mogelijk was om mijn controller om te ruilen voor een nieuwe zodat ik er geen last van ondervind. Dit was volgens de telefoniste niet mogelijk. Wat mij dan ook in een lastig parket plaatst. Of maximaal 2 weken geen controller of gewoon verder spelen en als ik stage ga de controller opsturen. Maar dan kan ik geen Last of Us spelen wat dan ook weer balen is. De struggles! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Niet bellen, maar langs gaan en hem ruilen. Binne 3 maanden doe nze daar echt niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 08:21
Als hij 3 maanden oud is, dan heeft de verkoper een wettelijke verplichting om aan te tonen dat het product bij verkoop goed functioneerde.

Daarnaast heb je wettelijke en fabrieksgarantie die je ondersteunen dat de MediaMarkt VERPLICHT is je controller A) op te sturen voor reparatie of B ) Vervangen voor een ander model.

Ik zou terug gaan naar de media markt, vragen naar de manager en uitleggen dat je controller niet juist functioneert en dat je wenst deze omgeruild te hebben. Als hij/zij moeilijk gaat doen, kan je aangeven dat je je beroept op je fabrieksgarantie (zorg wel dat je de bon hebt) en dat je ook nog wettelijke garantie hebt op een deugelijk product. Wees niet bang dat je je zin niet krijgt en houdt je voet stijf totdat ze je hebben geholpen.

Meestal zullen ze overstag gaan als je de bon hebt en "dreigt" met fabrieks en wettelijke garantie.

Ter informatie nog over wettelijke garantie: http://www.nu.nl/geldzake...en-bij-garantie-niet.html

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Wylana schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:13:
Als hij 3 maanden oud is, dan heeft de verkoper een wettelijke verplichting om aan te tonen dat het product bij verkoop goed functioneerde.

Daarnaast heb je wettelijke en fabrieksgarantie die je ondersteunen dat de MediaMarkt VERPLICHT is je controller A) op te sturen voor reparatie of B ) Vervangen voor een ander model.

Ik zou terug gaan naar de media markt, vragen naar de manager en uitleggen dat je controller niet juist functioneert en dat je wenst deze omgeruild te hebben. Als hij/zij moeilijk gaat doen, kan je aangeven dat je je beroept op je fabrieksgarantie (zorg wel dat je de bon hebt) en dat je ook nog wettelijke garantie hebt op een deugelijk product. Wees niet bang dat je je zin niet krijgt en houdt je voet stijf totdat ze je hebben geholpen.

Meestal zullen ze overstag gaan als je de bon hebt en "dreigt" met fabrieks en wettelijke garantie.

Ter informatie nog over wettelijke garantie: http://www.nu.nl/geldzake...en-bij-garantie-niet.html
Wat je zegt inderdaad. Maar de Mediamarkt geeft A als enige keuze. En het is voor mij ruim een half uur met de auto rijden. Ik heb ook liever B maar om 1 of andere reden krijg je dat niet voor elkaar bij de Mediamarkt. Heb al eens eerder wat gehad met mijn PS3 binnen het jaar werdt hij ook opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Heb ze allereerst even een mailtje gestuurd
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Hoezo krijg je B niet voor elkaar dan? Wat zegt de Media Markt dan waarom ze dat niet willen doen?

MediaMarkt is dit gewoon verplicht hoor. Ik zou me poot stijf blijven houden en eisen dat ze hem omruilen op basis van de wettelijke verplichtheid die zij hebben.
Recht op reparatie of vervanging

Het belangrijkste recht uit de Europese richtlijn Koop en garantie is dat u recht heeft op vervanging of reparatie van een product dat bij de aflevering al gebrekkig is. Bijvoorbeeld als het product ongeschikt is voor normaal gebruik of niet de eigenschappen heeft die u mag verwachten. Blijkt een product gebrekkig te zijn, dan heeft u recht op gratis reparatie of vervanging van uw aankoop. Dat moet binnen een redelijke termijn gebeuren en zonder dat u daar ernstige overlast van heeft. Kan dit niet, dan heeft u recht op vermindering van de koopprijs of ontbinding van de overeenkomst.
Bron: http://www.rijksoverheid....ij-aankoop-in-europa.html

Iemand anders die ook een issue had:
Zie iemand hier die dit issue ook had; http://community.eu.plays...ck/m-p/20552689#U20552689

[ Voor 53% gewijzigd door Wylana op 31-07-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Wylana schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:33:
Hoezo krijg je B niet voor elkaar dan? Wat zegt de Media Markt dan waarom ze dat niet willen doen?

MediaMarkt is dit gewoon verplicht hoor. Ik zou me poot stijf blijven houden en eisen dat ze hem omruilen op basis van de wettelijke verplichtheid die zij hebben.

Zie iemand hier die dit issue ook had; http://community.eu.plays...ck/m-p/20552689#U20552689

En wat de wet erover zegt: http://www.rijksoverheid....ij-aankoop-in-europa.html
Ik wacht even de reactie af van de mail. Daarna ga ik naar de Mediamarkt toe.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

de reactie van de Mediamarkt

[ Voor 5% gewijzigd door rwbk op 31-07-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Hahaha, Er staat inderdaad niets over ruilen direct, maar er staat wel vermeld dat jij als consument er geen hinder/last van mag ondervinden als je controller wordt gerepareerd. Nu heb jij dus wel hinder omdat je niet kan gamen op je PS4 omdat je geen controller meer hebt, dus ze zijn in mijn optiek minstens verplicht om je een andere controller te lenen.
Maar dat is meer mijn visie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Ja volgens mij is hier wel degelijk sprake van hinder. Ach heb niet zo'n zin in een welles nietes spelletje. Dus ik koop wel een nieuwe controller en breng deze weg. Een 2de controller kan nooit kwaad voor het geval als de andere kapot gaat. Thanks anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
rwbk schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:39:
Ja volgens mij is hier wel degelijk sprake van hinder. Ach heb niet zo'n zin in een welles nietes spelletje. Dus ik koop wel een nieuwe controller en breng deze weg. Een 2de controller kan nooit kwaad voor het geval als de andere kapot gaat. Thanks anyway
Ik zou dan wel op korting proberen te spelen bij de MM.
Doordat jij gewoon garantie hebt, moet jij nu genoodzaakt een andere controller aanschaffen.
Wie weet wat je eraf krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Wylana schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:40:
[...]

Ik zou dan wel op korting proberen te spelen bij de MM.
Doordat jij gewoon garantie hebt, moet jij nu genoodzaakt een andere controller aanschaffen.
Wie weet wat je eraf krijgt.
Ga ik niet eens proberen. Ik koop hem bij de plaatselijke speelgoed winkel. Die hebben een klantenservice waar als je zegt dat iets niet goed is ze gewoon het product opsturen en wel een nieuwe geven. Daar hebben ze nog wel enigzins begrip voor je.
Pagina: 1