Saitek X-55 R.H.I.N.O op Windows 10.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Goedenavond,

Ik wil graag weten of er meer mensen problemen onder vinden met hun Saitek X-55 op Windows 10?

Ik heb vooral problemen met de HUD software die voor DCS A10-C mijn keybindings doet. Keys blijven hangen of registreren niet. Zelfs bij Test Profile zover krijgen dat systeem crashed.

De profiler werkt zo slecht dat ik hem heb gedeinstalleerd. Even geen DCS dan maar.

Groetjes,

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Gezien de driver support van MadCatz zou ik maar snel weer je oude windows van stal halen. Dit gaat nooooit gefixed worden vrees ik.

[ Voor 6% gewijzigd door ocf81 op 31-07-2015 12:17 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 18:49

Distortion

Bottle to Throttle

NinjaTrek2891 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:32:
Goedenavond,

Ik wil graag weten of er meer mensen problemen onder vinden met hun Saitek X-55 op Windows 10?

Ik heb vooral problemen met de HUD software die voor DCS A10-C mijn keybindings doet. Keys blijven hangen of registreren niet. Zelfs bij Test Profile zover krijgen dat systeem crashed.

De profiler werkt zo slecht dat ik hem heb gedeinstalleerd. Even geen DCS dan maar.

Groetjes,

Martijn
Heb je al geprobeerd via een usb 2 ipv 3 poort?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Ik heb twee USB2 poorten op de achterkant. Daar kunnen ze niet direct in zitten vanwege het bekende ghosting probleem.

Ik heb een videootje naar Saitek support heen gestuurd en deze is goed ontvangen.

Daarnaast heb ik alle bekende problemen weg gestreept en is dit een geheel nieuwe. Na een halve dag testen mag ik dat wel zeggen. :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BttReRO-bCs]

Reactie van Saitek Support :
Hi Martijn,

Thank you for your reply.

I have seen the video you made with the way the HUD is functioning on Windows 10.

Could you please provide me with screenshots of the Device manager having all branches fully expanded?

We have spoken to our development team and they have advised that they are already working on the driver/software updates for Windows 10 however I do not have a time frame for the release from their side.

Looking forward to your reply.

Kind regards,
Bogdan Pascu

Technical/Customer Support Rep

[ Voor 42% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 31-07-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Dat is een positieve ontwikkeling. Hopelijk is dit een ommekeer in de langzame en onvolledige support die Saitek/MadCatz zo kenmerkt.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 16:49
Hier ook problemen met de X55 na upgrade naar windows 10. Ik gebruik hem de laatste tijd eigenlijk uitsluitend voor Elite:Dangerous, en de knoppen die ik in het spel heb geprogrammeerd werken prima, maar de knoppen die vanuit de HUD software worden doorgegeven zijn in de war.

De SBK key is bij mij de boosdoener. Naar voren geschoven spamt deze de J key continue, bij iedere andere knop die ik aanraak op het throttle. Volgens het profiel zou deze uiteraard slechts één keer de J moeten "typen", bij zowel naar voren sliden, als naar achteren.

• JJvdM
Hey NinjaTrek2891

Zit er al wat beweging in? Nog iets gehoord van Saitek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Voor de meelezers: het laatste nieuws is dat er nieuwe drivers/software in ontwikkeling zijn, en dat die momenteel getest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
En inmiddels is er een beta driver/software.

http://madcatz.kayako.com...vers-and-software-release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over het zogenaamde ghosting. Wanneer ik de X_55 voor BMS gebruikt heb kan het zijn dat ik een explorer probleem heb in W7; explorer wil dan niet opstarten of hij selekteert alle bestanden zonder dat ik er iets mee kan doen. ff opstarten is de enige remedie. is dit het zogenaamde ghosting?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2015 12:02 ]

Pagina: 1