Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Newsleecher Connect on Demand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik al een langere tijd Newsleecher. Werkt altijd perfect, maar sinds kort staat er: offline (Connect on Demand). Doet dit bij alle files die ik binnen probeer te halen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Heb al unistall gedaan en opnieuw geïnstalleerd, maar dat wil ook niet helpen helaas.
Thanks alvast! ;)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maakt het wel verbinding als je wat wilt downloaden? En heb je ook op F9 gedrukt, of de grote Connect knop links bovenaan?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar hij lijkt gewoon verbinding te maken. Het icoon in de taakbalk wordt ook gewoon groen, maar hij blijft dezelfde melding geven. Neewsleecher is gewoon geconnect. Heb op een aantal forums al gezien dat andere het probleem ook hebben maar daar kon ik geen concrete oplossing vinden

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Weet je überhaupt hoe je nieuwsgroepen gebruikt? Heb je ook iets in de queue staan om te downloaden? Het is niet moeilijk, maar je moet niet gaan verwachten dat het installeren van een programma alles is en de rest automagisch voor je wordt gedaan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Connect on demand betekent dat hij indien nodig verbinding maakt met de usenet server om artikelen op te halen.

Dus je hebt een aantal opties

1. Newsleecher staat op pause
2. Je queue is leeg dus hij heft niks om te downloaden
3. Je queue items staan op paused
4. Je usenet account is verlopen

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Neewsleecher al een tijdje en heb er dus ook al veel mee gedownload. Op dit moment staat er meer dan 70 gb in de que, dus dat is het probleem niet. In de instellingen is verder ook niets veranderd. Downloadpad is nog altijd hetzelfde en de harde schijf heeft nog meer dan 1tb vrije ruimte

Neewsleecher staat ook niet op pauze, evenals de que items zelf. Usenet account. Het usenet account loopt nog tot eind mei 2016.

Iemand nog andere suggesties waar het aan zou kunnen liggen?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je meerdere usenet servers opgegeven ?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, gebruik alleen ExtremUsenet

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:07
1. exporteer je queue naar NZB
2. delete de queue
3. herstart newsleecher
4. importeer de nzb

Oorzaak is een soort van corruptie in de queue waardoor het connect on demand blijft hangen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb je adviezen opgevolgd PROnline, het werkt! Que leeggehaald en opnieuw downloaden, en done! Thanks!
Pagina: 1