Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft Edge bug bij windows 10

Pagina: 1
Acties:

• RienkK
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-11 08:47
Hallo tweakers,

Vanmiddag heb ik windows 10 gedownload en microsoft edge geinstalleerd, nu ben ik helemaal verkocht en stap ik over van chrome naar edge. Helaas heb ik nu een klein probleem met de edge browser, YouTube videos hebben rare strepen aan de rechter kant bij alle filmpjes, alle snelheden, alle soorten weergaves (full screen, theathermodus, normaal) & alle resoluties.

*Bij chrome of andere browsers heb ik deze bug niet

De computer waarop ik kijk is; Sony Vaio Pro 13 (22C5E)
Ik heb de laatste build van zowel Windows 10 als Edge...

Youtube Bug

Ik hoop dat jullie hiermee raad weten?

Bij voorbaat dank!

Rienkk

[ Voor 3% gewijzigd door RienkK op 29-07-2015 20:06 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Unauthorized

Deze foto staat in een map die beveiligd is met een wachtwoord; ga naar de fotoalbum-map om het wachtwoord in te voeren.
Beetje naar om geen foto te hebben omdat je 'm beveiligd hebt. Haal dat wachtwoord er eens af, of smijt 'm in een onbeveiligde map. Nu kan ik alleen maar zeggen: video driver bug icm Edge en hardware acceleratie. Lost zit later wel op bij een update van MS.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• RienkK
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-11 08:47
Hero of Time schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:30:
[...]

Beetje naar om geen foto te hebben omdat je 'm beveiligd hebt. Haal dat wachtwoord er eens af, of smijt 'm in een onbeveiligde map. Nu kan ik alleen maar zeggen: video driver bug icm Edge en hardware acceleratie. Lost zit later wel op bij een update van MS.
Ik heb het wachtwoord er afgehaald, sorry had zojuist fotoalbum aangeschaft met karma.
Ik zal kijken of ik mijn gpu drivers kan updaten... Is al de laatste versie

[ Voor 3% gewijzigd door RienkK op 29-07-2015 20:38 ]

Verwijderd

Hello,

Dit is een typisch Sony Vaio probleem.
http://answers.microsoft....-aa57-d7e33c6f9147?auth=1