Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdbnl
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Hoi,

Vandaag Windows 10 op mijn laptop en desktop geinstalleerd. Helemaal mooi zeg ik. Echter vraag ik me al tijden af sinds ik hoorde van deze virtual desktops in de Taskview of het mogelijk is om ze op te slaan.

Wat ik hiermee bedoel is dat ik 4 virtual desktops run met overal wat programma's erin. En wanneer ik mijn computer 's avonds afsluit en de volgende dag weer aanzet Windows 10 de programma's weer opstart en organiseert in de virtual desktops die ik de avond ervoor had.

Ik weet niet of iemand al een oplossing gevonden heeft om dit te realiseren? Mijn desktop altijd aan laten staan is ook niet namelijk. Misschien dat slaapstand wel een goed effect zou hebben al zou ik het liefst de pc helemaal uit zetten.

In ieder geval alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
Sluimerstand gebruiken ;) Zijn 2 verschillende zaken. Die gaat wel verder in z'n laatste staat maar verbruikt ondertussen geen stroom. Maar heb de Virtual Desktops nog niet zo nader bekeken om die optie gevonden te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdbnl
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Heb het al :] De slaapstand is de enige optie in feite.

[ Voor 74% gewijzigd door sdbnl op 29-07-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:10
Dit soort zaken kunnen (op dit moment) beter besproken worden in het algemene topic wat hiervoor is aangemaakt : [Windows10] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Dit topic gaat nu op slot.

Dit topic is gesloten.