Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 684349

Topicstarter
Vandaag weer eens mijn gopro hero 4 silver gebruikt.
Ik wilde het wifi aan zetten maar tot mijn verbazing ging deze niet meer aan.

van alles geprobeerd updaten, resetten, maar niks dat hielp om mijn weer wifi aan te krijgen.

het probleem is dat telkens als ik het wifi aan probeer te zetten gaat die niet aan en blijft die op off staan.

herkent iemand het probleem of weet iemand hoe ik dit moet oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:11
Dit specifieke probleem ken ik niet, maar mijn ervaring is wel dat WiFi (via de app) ronduit k.u.t. werkt. De werking is eigenlijk in twee woorden samen te vatten: connection lost. Als ik het aan zet werkt het even maar binnen de kortste keren is de gopro niet meer zichtbaar en niet meer vindbaar op de telefoon. Erg irritant als je de gopro aan de buitenkant van de auto hebt bevestigd, want dan moet je steeds stoppen en uitstappen om de gopro aan en uit te zetten.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 684349

Topicstarter
ja daar had soms ook last van toen het wel werkte. maar meestal had ik een goede verbinding tussen beide apparaten. maar nu wil mijn gropro gewoon het wifi niet aan zetten dat lampje begint ook niet te knipperen.

wat erg raar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-07 21:46
Nieuwe firmware opgezet, soms helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346267

Verbinding met app en gopro is bij mij top! Alleen blijft bij mij als ik de Gopro uit zet het blauwe lampje knipperen! Iemand een idee hoe dit uit moet/kan? Heb de Gopro nu net een dag dus nog niet helemaal eigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-07 22:26
dat betekent dat wifi nog aan staat zet je wifi uit gaat het lampje uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMvanNorden
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03-2018
Heb momenteel hetzelfde probleem. Krijg WiFi op geen enkele manier aan de praat en kan hem dus ook niet verbinden met mijn gopro app. Oftewel updaten gaat ook niet.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-07 16:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMvanNorden
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03-2018
Gelukt. Hem helemaal opnieuw verbonden met de App en toen update gegeven. Hij doet het weer!
Pagina: 1