ProtoSimTech - PT-1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scroeffie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 13:34
zou graag deze pedalen willen kopen maar zit met een probleem de invoer kosten zullen abnormaal hoog zijn aan gezien ze een waarde hebben van 420dollar incl 130 verzenden naar NL dat valt nog mee

iemand tips hoe ik dit kan omzeilen ?

of zijn er europese websites die dit soort pedalen maken die van HE in nl ben ik niet echt van te spreken kosten zijn ook abnormaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Voel ik daar een groepsaankoop aankomen? ;)

Even serieus. De PT1 pedalen zijn doelbewust lager gespect dan de HE pedalen om kosten te drukken. Als je de HE pedalen niks vind (pro of ultimate) dan betwijfel ik of je een kwalitatief mindere set wel fijn vind.

Je kunt ook HE een mail sturen en op de wachtlijst gaan voor een refurbished setje pro pedalen, scheelt aanzienlijk in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scroeffie
ja das waar ik heb zowel de he pedalen als de pt1 pedalen geprobeerd bij vrienden de pt1 bevalt me beter ik zeg niet dat de he pedalen slecht zijn alleen die klote invoerkosten kom ik rond de 150 euro uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik sta nu op de wachtlijst, nummertje 299...

Als je ze wil gaan kopen zou ik sowieso zorgen dat je op de lijst komt (even registeren en voor opt-in kiezen) en dan geld opzij zetten, ook voor de invoerkosten. Wordt je pakketje niet onderschept, meevallertje.

• scroeffie
ze zijn al weer force in prijs gestegen nee dankje